نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و التعاون

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و التعاون

تسنيم/ نيمه نخست از ديدار دو تيم پرسپوليس ايران و التعاون عربستان از گروه C رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه تساوي به پايان رسيد.
ديدار دو تيم التعاون عربستان و پرسپوليس ايران در هفته چهارم از مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 22:30 امشب (جمعه) در ورزشگاه اجوکيشن سيتي به مصاف هم رفتند که نيمه نخست اين بازي با تساوي بدون گل خاتمه يافت.
ترکيب التعاون: کاسيو دوس‌انيوس، ياسين عمر برناوي، اياگو سانتوس، رايان صديق الموسي، ميشل دوک، حسن کاديش محبوب، فهد الرشيدي، سدريک آميسي، عبدالله الجوي،  احمد حسن عسيري و عبدالمجيد الصولة (26 - ربيع سفياني).
ترکيب پرسپوليس: حامد لک، شجاع خليل‌زاده، سيدجلال حسيني، بشار رسن، سعيد آقايي، سيامک نعمتي، کمال کاميابي‌نيا، ميلاد سرلک، وحيد اميري، احسان پهلوان و عيسي آل‌کثير.
دقيقه 13: ارسال پهلوان از سمت چپ محوطه جريمه به تير دوم، در موقعيتي مناسب به سيامک نعمتي رسيد که هافبک پرسپوليس اين توپ را به بيرون زد.
دقيقه 18: احمد حسن عسيري از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقيقه 19: سدريک آميسي در يک حرکت انفرادي به سمت دروازه پرسپوليس حرکت کرد و ضربه‌اي هم به سمت دروازه حامد لک زد، اما اين ضربه شدت لازم را نداشت تا دروازه‌بان پرسپوليس به راحتي توپ را مهار کند.
دقيقه 31: پاسکاري پرسپوليسي‌ها پشت محوطه جريمه و توپي که براي شوتزني ميلاد سرلک کاشته شد، پس از برخورد به مدافعان التعاون در نيمه راه به دروازه نرسيد و اين موقعيت از دست رفت.
دقيقه 35: فشار التعاون روي دروازه پرسپوليس و ارسال نخست از سمت چپ توسط کمال کاميابي‌نيا برگشت داده شد، اما توپ دوم باز هم به بازيکنان التعاون رسيد که اين بار هم کمال با تکلي به موقع مقابل شوتي پرقدرت را گرفت تا خطر از روي دروازه پرسپوليس دور شود.
دقيقه 45: حرکت در عرض عيسي آل‌کثير پشت محوطه جريمه التعان و شوت ناگهاني اين بازيکن پس از برخورد به زاويه داخلي تير عمودي دروازه، پرسپوليسي‌ها را در حسرت يک گل گذاشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره