نماد آخرین خبر

درخشش خیره‌کننده بغداد بونجاح

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درخشش خیره‌کننده بغداد بونجاح

ورزش 3/ مهاجم الجزايري السد در ديدار مقابل العين فوق العاده ظاهر شد و پايه گذار 3 گل از چهار گل تيمش بود.
هفته چهارم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا در گروه D آغاز شد که در نخستين بازي، تيم السد در يک ديدار تماشايي و زيبا توانست العين را با نتيجه 4 بر صفر در هم بکوبد.
در اين ديدار و در دقيقه 26، بغداد بونجاح روي پاس زيباي اکرم عفيف صاحب توپ شد که ضربه اين بازيکن پس از برخورد به تير، وارد دروازه خالد عيسي شد.
اين پايان درخشش بونجاح نبود. او در دقيقه 56 با عبور از تسوکاسا شيوتاني مدافع العين، با يک پاس عرضي، اکرم عفيف را صاحب توپ کرد و اين بازيکن در مقابل دروازه خالي کار سختي نداشت و حساب کار را 2-0 کرد.
در دقيقه 70 مهاجم الجزايري السد توانست بريس کند. اين بازيکن روي پاس عالي سانتي کازورلا در مقابل دروازه العين قرار گرفت و توانست دروازه خالد عيسي را باز کرده و تير خلاص را بر پيکر اين تيم وارد کند.
اين يکصد و شانزدهمين گل بغداد بونجاح براي السد در 105 بازي بود. اين مهاجم الجزايري با آماري فوق العاده، در ليگ قهرمانان آسيا نيز سه گله شد و نشان داد که عزمش را براي آقاي گلي در اين رقابت ها جزم کرده است.

مهاجم 28 ساله و خطرناک السد، نشان داد که يکي از زهردار ترين مهاجمان حاضر در فوتبال آسياست و شم گلزني اين بازيکن هرگز خاموش نمي شود. شاگردان ژاوي هرناندز در طي 2 بازي و در فاصله 2 روز، توانستند 7 بار دروازه اماراتي ها را باز کنند تا اين تيم با به ثمر رساندن 12 گل در اين رقابت ها، 8 امتيازي شده و گام بلندي را براي صعود به مرحله يک هشتم نهايي بردارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره