نماد آخرین خبر

منجی پرسپولیس در آسیا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
منجی پرسپولیس در آسیا

ورزش 3/ گل بشار رسن از روي نقطه پنالتي پرسپوليس را در آستانه دومين پيروزي متوالي قرار داده است.
بشار رسن که در نيمه اول عملکرد خوبي داشت و در نمايش تيم پرسپوليس تاثير مثبت داشت، در ابتداي نيمه دوم نيز موفق به گلزني شد. در دقيقه 46 سانتر از سمت چپ براي عيسي آل کثير با ناکامي اين بازيکن در زدن ضربه آخر همراه شد اما لحظه اي بعد مدافع التعاون پاي آل کثير را زد تا داور عراقي نقطه پنالتي را نشان دهد.
در شرايطي که علي عليپور و مهدي ترابي ديگر در جمع پرسپوليس حضور ندارند، بشار رسن پشت توپ ايستاد تا براي گلزني مقابل کاسيو اقدام کند. بشار در اين صحنه به زيبايي دروازه بان برزيلي را فريب داد و با زدن توپ به سمت راست، دروازه التعاون را گشود تا پرسپوليس از اين تيم نيز پيش بيفتد.
رسن که در بازي دربي گل زده بود و البته با تعويض در دقيقه 117 از ضربات پنالتي بازمانده بود، اين بار به شکلي مطمئن موفق به گلزني شد تا خود را به عنوان پنالتي زن نخست پرسپوليسي ها مطرح کند.
اين در حالي است که بشار پيش تر در دو بازي رفت و برگشت برابر الاهلي عربستان با پاس گل و گرفتن پنالتي، نقش منجي را براي تيم برانکو ايوانکوويچ ايفا کرده بود و حالا با گل خود، پرسپوليس را در آستانه صدرنشيني قرار داده است. فارغ از گل نيز او نمايش درخشاني را ارائه کرده و لحظاتي پيش هم فرصت زدن گل دوم خود را پس از دريبل تماشايي مدافع حريف را به وجود آورد که کاسيو و تير دروازه مانع از گل دوم شدند.
با اين عملکرد ديدني بشار رسن توانايي خود را به نمايش گذاشته و حالا بيش از پيش ارزش تمديد قرارداد با او مشخص مي‌شود؛ هرچند که با اين قرارداد سرخ ها هر لحظه نگران جدايي او خواهند بود يا در تابستان بعدي دوباره همين ماجراهاي تمديد را خواهند داشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره