نماد آخرین خبر

برای کمک به استقلال می‌روم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برای کمک به استقلال می‌روم!

ورزش 3/ بازيکن شماره 6 استقلال دليل عدم حضورش در اردوي آبي‌ها را مشکل ويزا و رزرو هتل دانست و گفت که انشالله امشب با حل مشکلات سرانجام به دوحه سفر خواهد کرد و به جمع آبي‌پوشان اضافه خواهد شد تا بتواند به تيمش در ادامه بازي‌هاي آسيايي کمک کند.
علي کريمي هافبک دفاعي تيم استقلال که همراه اين تيم به دوحه سفر نکرده بود و سرانجام پس از گذراندن مشکلات فراوان امشب توانست مجوز خروج از ايران را کسب کند، پيش از ترک تهران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هم مشکل ويزا وجود داشت و هم رزرو هتل و گويا براي حضور من در قطر هماهنگي صورت نگرفته بود و اجازه پرواز من به دوحه را ندادند؛ انشالله امشب درست خواهد شد و به دوحه سفر مي‌کنم. راستش مدتي از تمرين و فوتبال دور بودم و بايد ديد چه اتفاقي رخ مي‌دهد. من براي کمک آمدم و اگر قسمت شود، انشالله بتوانم به تيمم کمک کنم.
وي افزود: بازيکنان و کادرفني خوبي در مجموعه استقلال حضور دارند و قطعا همگي نهايت تلاش خود را براي موفقيت تيم و شادي دل هواداران خواهند کرد؛ کنار کشيدن الوحده براي تيم ما خوب بود و انشالله بتوانيم دو بازي را ببريم و صدرنشين شويم تا راه صعود در مراحل بعدي نيز هموارتر شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره