نماد آخرین خبر

کارشناسی داوری سپاهان ایران و النصر عربستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کارشناسی داوری سپاهان ایران و النصر عربستان

ايسنا/ يک کارشناس داوري درباره قضاوت داور ازبک بازي سپاهان و النصر مي گويد قضاوت خوبي را از اين داور شاهد بوديم.
مهدي ناصحي درباره داوري ديدار سپاهان و النصر عربستان اظهار کرد: آفسايد بازيکن النصر  در دقيقه ۳ توسط کمک داور اول و آفسايد بازيکن سپاهان دقيقه ۱۱ توسط کمک داور دوم به درستي گرفته شد. تا دقيقه ۲۵ داور ازبکستاني خوب قضاوت کرد و به تمامي صحنه ها نزديک بود اما دقيقه ۲۷ خطاي نورافکن روي مهاجم النصر از چشم داور دور ماند.
او ادامه داد: هر دو گل النصر در دقايق ۳۲ و ۴۱ به درستي به ثمر رسيد. در مجموع نيمه اول داور کار سختي نداشت و خطا ها را به درستي سوت زد و آوانتاژهاي خوبي به بازي داد. در اين نيمه داور از کارت هاي زرد و قرمز استفاده اي نکرد. با آغاز نيمه دوم تا دقيقه ۵۹ مشکل خاصي نبود و  خطاهايي که داور گرفت همه درست بودند و بازي بدون حاشيه ادامه پيدا کرد. دقيقه ۶۰ خطا و  اخطار به بازيکن النصر درست بود چرا که با بي احتياطي خطا را مرتکب شد.
اين کارشناس داوري اضافه کرد: دقيقه ۶۲ خطا و اخطار به رسول نويد کيا کاملا درست بود چرا که قطع حمله موثر اتفاق افتاد. در دقيقه ۶۴ خطا و اخطار به سروش رفيعي کاملا درست بود چرا که ۳ خطاي پياپي انجام داده بود و داور مجاب شد در خطاي سوم به او اخطار بدهد. خطاي دقيقه ۶۷ بازيکن النصر از چشم کمک داور دور ماند اما داور به درستي خطا را گرفت. آفسايد دقيقه ۶۹ بازيکن سپاهان به درستي توسط کمک داور دوم گرفته شد و دقيقه ۷۰ نيز خطا و اخطار به درستي به شماره ۱۳ النصر داده شد.
او ادامه داد: دقيقه ۷۱ داور به درستي ادامه بازي داد و هيچ صحنه پنالتي براي سپاهان اتفاق نيفتاد. دقيقه ۷۲ خطا و اخطار به اميد نور افکن درست بود و در نهايت ۴ دقيقه وقت اضافه هم به درستي اعلام شد. در کل قضاوت خوبي از سوي داور ازبکستاني و کمک داور هايش انجام شد. داور با دوندگي زياد به تمامي صحنه ها نزديک بود و اخطارهايي که داده شد همه درست بودند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره