نماد آخرین خبر

کارشناسی داوری پرسپولیس ایران و التعاون عربستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کارشناسی داوری پرسپولیس ایران و التعاون عربستان

ايسنا/ يک کارشناس داوري درخصوص قضاوت داور بازي پرسپوليس و التعاون مي گويد داور عراقي عملکرد بسيار خوبي داشت.
جعفر خوشرو درباره داوري ديدار پرسپوليس و التعاون عربستان اظهار کرد: داوران عراقي کارشان خوب است و در بين داورهاي عرب و در آسيا داوران خيلي خوبي هستند. مهند قاسم دو نيمه مختلف در قضاوتش داشت. نيمه اولش خيلي خوب قضاوت کرد. او شرايط بازيکنان عربستان را خوب مي دانست که زود به حاشيه مي روند و مرتب سوت زد و بازي را کنترل کرد. از همان اوايل بازي شماره 33 التعاون مرتب خطا مي کرد که داور هم آخر مجبور شد او را با کارت زرد جريمه کند و به درستي اين کار را انجام داد.
او ادامه داد: جايگيري هاي درست و تصميم به موقع باعث شد در نيمه اول عملکرد خيلي خوبي داشته باشد. با اين که داور عرب بود اما شجاعت و بي طرفي اش در تصميمات از نکات بارزش بود. مشکلي که داور هاي آسيايي دارند جايگيري بد آن ها است که فغاني در اين مورد خيلي خوب بود و پيش از فغاني هم ايرماتوف اين کار را خيلي خوب انجام مي داد. در آغاز نيمه دوم پنالتي دقيقه 48 کاملاً صحيح بود و اخطار نداشت و داور به درستي پنالتي اعلام کرد.
اين کارشناس داوري با بيان اين که در دقيقه 64 سدريک بازيکن التعاون روي بشار رسن خطا کرد و داور به او ترحم کرد، ادامه داد: جريمه بازيکن کارت قرمز بود که متاسفانه داور نداد. دقيقه 66 خطاي سيد جلال روي بازيکن التعاون درست بود و در دقيقه 71 و 73 بازيکنان التعاون شروع به تمارض کردند و خودشان را روي زمين مي زدند. سدريک يک کارت زرد داشت و داور مي توانست کارت زرد دوم را به او بدهد که باز هم مدارا کرد.
او ادامه داد: داور در نيمه دوم با عربستاني ها مماشات کرد. در دقيقه 85 هم بازيکن شماره 27 التعاون يعني احمد منداش بايد اخطار مي گرفت که داور فقط خطا اعلام کرد. در نهايت عملکرد داور خيلي خوب بود. درست است نيمه دوم مماشات کرد اما به نظر من خيلي خوب قضاوت کرد. داور مستحق نمره اي بين نمره 8.5 تا 9 است و حقي از کسي در اين بازي ضايع نشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره