نماد آخرین خبر

هدف ما صعود به فینال لیگ قهرمانان است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هدف ما صعود به فینال لیگ قهرمانان است

ورزش 3/ کاپيتان تيم النصر اعلام کرد که هدف او و النصر، صعود به فينال ليگ قهرمانان آسيا است.
 تيم النصر عربستان موفق شد براي دومين بار پياپي طي 3 روز، با نتيجه 2 بر صفر از سد سپاهان عبور کرده و صعودش به مرحله يک هشتم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا قطعي کند.
عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشي النصر که در اين بازي يک گل به ثمر رساند و پايه گذار ديگر گل تيمش بود، به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شد. حمدالله در کنفرانس خبري پس از اين ديدار ضمن تمجيد از بازي النصر و تلاش هم تيمي هايش، بر هدف خود يعني صعود به ديدار نهايي ليگ قهرمانان آسيا تأکيد کرد.
حمدالله در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي گفت: گلهايي که من به ثمر مي رسانم و يا هر گلي که تيم مي زند، حاصل يک تلاش جمعي تيم است. من از هم تيمي هايم به خاطر تلاش و روحيه امشب تيم بسيار تشکر مي کنم.
بهترين گلزن ليگ قهرمانان آسيا افزود: در زمان شيوع کرونا و وقفه اي که در مسابقات ورزشي ايجاد شد، فقط يک هفته استراحت داشتم. با اين تفاوت که هر روز سخت تمرين مي کردم.
اين بازيکن 29 ساله گفت: ما يک ضرب المثل عربي داريم که مي گويد «هر کسي چيزي بکارد، محصول آن را درو مي کند» و هدف فعلي من اين است که در رقابت هاي امسال، با تيمم به فينال ليگ قهرمانان آسيا برسم.

عبدالرزاق حمدالله با گلي که جمعه شب وارد دروازه سپاهان کرد، 5 گله شد و بالاتر از بغداد بونجاح 4 گله، در صدر جدول گلزنان ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد