نماد آخرین خبر

اتفاقی عجیب بعد از گل پرسپولیس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ اتفاقي عجيب در ورزشگاه اجوکيشن سيتي باعث شد تا چمن اين استاديوم به ترميم فوري نياز پيدا کند.
پرسپوليس در حالي از سد التعاون گذشت که گل برتري شاگردان گل محمدي را بشار رسن در دقيقه 48 و از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. اين گل پرسپوليس را به صدر جدول رساند و بشار را به ستاره محبوب تلويزيون الکاس در مصاحبه هاي بعد از بازي تبديل کرد اما حالا مشخص شده که تبعاتي جدي براي چمن ورزشگاه هم داشته است.
آنطور که از استاديوم اجوکيشن سيتي خبر رسيده، اين گل سبب شد تا بخشي از چمن ورزشگاه بسوزد و ترميم فوري نياز پيدا کند. بعد از بازي خيلي سريع مسئولان برگزاري بازي با تکنولوژي هاي خاص، روند ترميم چمن را آغاز کردند تا اين استاديوم براي ديدار روز دوشنبه پرسپوليس - الدحيل آماده شود؛ مسابقه اي که قرار است ساعت 18:30 به انجام برسد و نخستين بازي اين گروه در هفته آينده خواهد بود.
ورزشگاه هاي قطر در روزهاي اخير و هفته هاي آينده مورد استفاده تيم هاي آسيايي قرار خواهد گرفت و هر سه روز يک بازي در آن ها انجام مي‌شود. بنابراين بلافاصله بعد از پايان بازي ترميم و نگه داري از آن ها استارت مي‌خورد و امکان انجام تمرين روي آن هم وجود ندارد.
ورزشگاه اجوکيشن که ميزبان بازي هاي پرسپوليس است، استاديومي 40 هزار نفري براي جام جهاني است که از امکانات فوق العاده اي بهره مي‌برد و سرخپوشان ايران هم شانس بازي در آن را پيدا کرده اند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره