نماد آخرین خبر

سروش و گلی که به ثمر نرسید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ يکي از معدود دفعاتي که برد جونز گلر استراليايي النصر مقابل مهاجمين سپاهان مغلوب شد، ضربه چيپ سروش رفيعي از بالاي دروازه به بيرون رفت.
تا قبل از دقيقه 32 که دروازه پيام نيازمند با يک بغل پاي فني توسط عبدالله مادو باز شد، سپاهان نمايش خيلي خوبي ارائه کرده بود. آنها سه بار با شوت هاي مهدي کياني، رسول نويدکيا و اميد نورافکن روي دروازه النصر خطرساز شده بودند و يک بار هم چيزي نمانده بود که روي ضربه سروش رفيعي دروازه‌ حريف را باز کنند.
در دقيقه 18 بود که يک کرنر از سمت چپ خط دفاعي النصر روي دروازه اين تيم ارسال شد ولي اين توپ در ميانه راه با دخالت مدافعين النصر در حال تبديل شدن به يک ضدحمله بود که سروش رفيعي از راه رسيد. هافبک تکنيکي سپاهان پس از اينکه مالکيت توپ را در اختيار گرفت، با استفاده از خلاقيت فردي خود و البته کمي هم چاشني شانس، 4 مدافع نماينده عربستان را از پيش برداشت و يک قدم مانده به برد جونز گلر استراليايي النصر که دو شب خيلي خوب را مقابل سپاهان سپري کرد، ضربه چيپ خود را روانه دروازه کرد، که البته کمي قدرت و ارتفاع توپ زياد بود و راهي به تور دروازه پيدا نکرد.
شايد اگر اين توپ و چند موقعيت ويژه ديگر که بازيکنان سپاهان از دست دادند، رخ نمي‌داد، در پايان شاهد نتيجه ديگري غير از شکست 2 بر صفر سپاهان و نويدکيا بوديم ولي حالا شرايط طوري شده که طلايي پوشان اصفهاني شانس بسيار کمي براي رسيدن به دور بعدي مسابقات دارند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره