نماد آخرین خبر

مورد عجیب گل خورده سپاهان مقابل النصر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ مدافع بلند قامت و درشت اندام النصر، توانست دومين گل دوران ورزشيش را وارد دروازه سپاهان کند.
سپاهان در ديدار مقابل النصر عربستان بسيار بدشانس بود و توپ هاي بازيکنان اين تيم راهي به درون دروازه برد جونز پيدا نکرد تا نماينده عربستان اين ديدار را با 2 گل به سود خود به پايان برساند.
در اين ديدار، عبدالله مادو مدافع درشت هيکل و بلند قامت النصر روي پاس خوب عبدالرزاق حمدالله توانست توپ را بالاتر از مدافعان سپاهان و دستهاي پيام نيازمند وارد دروازه اين تيم کند.
اين مدافع 27 ساله که متولد شهر مکه است، از 19 سالگي در تيم النصر حضور دارد و در تمامي اين سالها، به عنوان يک مدافع ذخيره در اين تيم عربستاني حضور داشته است.
عبدالله مادو در طول 8 سال حضور در النصر، تنها 73 بار براي اين تيم به ميدان رفته است که 35 مورد آن مربوط به دو سال اخير است. اين مدافع مستحکم، در طول 8 سال حضور در النصر، تنها يکبار و در فصل 2016 – 2017 و در رقابت هاي ليگ عربستان براي اين تيم موفق به گلزني شده بود.
گل زيبايي که عبدالله مادو در ديدار مقابل سپاهان وارد دروازه پيام نيازمند کرد، دومين گل اين مدافع در طول 8 سال حضور در تيم النصر بود.

النصر با اين پيروزي 10 امتيازي شد و صعودش از گروه D رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا را قطعي کرد. اکنون سپاهان براي صعود از اين گروه، بايد در هر دو ديدار مقابل السد و العين پيروز شود و همچنين منتظر پيروزي النصر در برابر شاگردان ژاوي باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره