نماد آخرین خبر

اعتراف الریاضیه عربستان: پرسپولیس شایسته پیروزی بود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اعتراف الریاضیه عربستان: پرسپولیس شایسته پیروزی بود

ايسنا/ روزنامه عربستاني اعتراف کرد که پرسپوليس بازي بهتري را نسبت به التعاون به نمايش گذاشت و شايسته پيروزي بود.

پرسپوليس در ديدار برگشت برابر التعاون عربستان هم موفق شد با يک گل به پيروزي برسد. الرياضيه عربستان بعد از اين ديدار نوشت: پنالتي که بشار تبديل به گل کرد، ماموريت التعاون براي صعود به دور بعد را سخت کرد. التعاون با شکست در اين ديدار هم امتياز با الدحيل قطر شد اين درحالي است که پرسپوليس با 7 امتياز در صدر جدول رده بندي قرار گرفت.
الرياضيه در  ادامه نوشت: پرسپوليس از همان ابتدا، بازي را هجومي آغاز کرد و به دنبال گل زدن بود. نماينده ايران چند بار در نيمه نخست دروازه کاسيو را تهديد کرد و تا آستانه گلزني پيش رفت، اين درحالي بود که التعاون تنها چشم به ضد حملات دوخته بود و به کارهاي دفاعي مي پرداخت. با خروج عبدالمجيد السواط شرايط براي التعاون سخت تر هم شد.
الرياضيه در ادامه نوشت: داور يک پنالتي به سود پرسپوليس در آغاز نيمه دوم گرفت تا بشار عراقي آن را تبديل به گل کند. پرسپوليس نزديک بود که گل دوم را هم روي اشتباه مدافعان التعاون به ثمر برساند که تير دروازه مانع از آن شد. تلاش بازيکنان التعاون براي زدن گل تساوي راه به جاي نبرد تا بازي با همين نتيحه به پايان برسد و نماينده ايران براي دومين بار پياپي به پيروزي دست پيدا کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره