برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

امکان خرید پیراهن «دست خدا» با پرداخت ۲ میلیون دلار

منبع
تسنيم
بروزرسانی
امکان خرید پیراهن «دست خدا» با پرداخت ۲ میلیون دلار

تسنيم/ امکان خريد پيراهن مشهور ديه‌گو مارادوناي فقيد با پرداخت ۲ ميليون دلار وجود دارد.

داويد آمرمان، کارشناس فروش يادگاري‌هاي ورزشي و مالک حراجي گولدين در نيوجرسي به خبرگزاري رويترز گفت: امکان خريد پيراهني که مارادونا با آن به انگليس در جام جهاني 1986 در مکزيک گل زد و به «دست خدا» معروف شد با پرداخت 2 ميليون دلار وجود دارد.
پيراهن دست خداي مارادونا در مالکيت استيو هوج، بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال انگليس است که پس از بازي با آرژانتين از مارادونا به يادگاري گرفت. اين پيراهن اکنون در موزه فوتبال ملي انگليس در شهر منچستر به نمايش گذاشته شده است.
داويد آمرمان در مورد ارزش پيراهن دست خدا با توجه به درگذشت ديه‌گو مارادونا گفت: خيلي سخت است که بخواهيم قيمتي براي اين پيراهن بگذاريم اما مي‌دانم که مالکش به دنبال فروش در حراجي خصوصي با مبلغ 2 ميليون دلار بود، البته تصور اينکه چگونه به اين قيمت رسيده است سخت خواهد بود اما درک نمي‌کنم شخصي که پول دارد چرا نبايد چنين هزينه‌اي براي خريد پيراهن دست خدا بکند. در واقع نمي‌توانيم براي چنين چيزي مبلغي تعيين کنيم. اگر خريدار خوبي در جاي مناسبي پيدا شود، امکان هر چيزي وجود خواهد داشت.
اين کارشناس فروش يادگاري‌هاي ورزشي افزود: ما مدتي قبل کارت فوتبال مارادونا را با قيمت 10 هزار دلار فروختيم. اين کارت شايد تا چند سال پيش فقط چند صد دلار ارزش داشت و ديروز يک نفر درخواست خريد آن با پرداخت 20 هزار دلار را ارائه کرد. در شرايط کنوني با توجه به درگذشت مارادونا شاهد درخواست‌هاي بيشتري خواهيم بود. ليام برادي، بازيکن پيشين آرسنال و يوونتوس پيراهن غيرمعمول مارادونا با شماره 17 را از او دريافت کرده بود. اگر او بخواهد به سراغ يک کلکسيونر خصوصي برود و آن را بفروشد من حاضرم اين کار را بکنم، البته پيراهن را در سالن حراجي نخواهم فروخت.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره