برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تدابیر ویژه برای حضور پرسپولیس در قطر

منبع
مهر
بروزرسانی
تدابیر ویژه برای حضور پرسپولیس در قطر

مهر/ کميته مسابقات ليگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسيا قصد اجراي بهترين کيفيت ميزباني را براي ديدار فينال اين رقابت‌ها دارد.
شيوع جهاني ويروس کرونا باعث برگزاري متمرکز ادامه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان ۲۰۲۰ در کشور قطر شد.
پرسپوليس که به قهرماني در منطقه غرب رسيد در حالي براي برگزاري ديدار فينال منتظر نماينده شرق آسياست که بازي‌هاي اين ناحيه همچنان در کشور قطر در حال انجام است.
کشور قطر که ميزباني جام جهاني ۲۰۲۲ را بر عهده دارد سعي بر اجراي تمام طرح‌هاي خود در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا داشته است. از اين رو کميته مسابقات ليگ قهرمانان آسيا با هماهنگي مسئولان ورزش کشور قطر تمام اختيارات لازم براي برگزاري فينال ليگ قهرمانان ۲۰۲۰ را در اختيار گرفته است.
پرسپوليس همچون رقيب شرقي خود در فينال اين رقابت‌ها در يکي از بهترين هتل‌هاي شهر دوحه مستقر مي‌شود که تمام اعضاي اين تيم در طول مدت اقامت خود به قرنطينه خواهند رفت.
ظرفيت اتاق‌هاي اين هتل به طور رايگان در اختيار باشگاه پرسپوليس براي برگزاري فينال قرار مي‌گيرد. همچنين قرار است دو دستگاه اتوبوس با امکانات ويژه به همراه دو دستگاه ون تشريفاتي به طور شبانه روز در اختيار سرخ‌ها قرار بگيرد.

البته هيچ‌يک از اعضاي اين تيم تا زمان برگزاري بازي حق خروج از هتل خود را ندارند و با توجه به اينکه بيشتر اتاق‌هاي اين هتل در اختيار پرسپوليس است مي‌توانند در ساعات مشخص قبل و بعد از هر تمرين در لابي حاضر شوند.
مجموعه بدنسازي اين مجموعه نيز بطور کامل در اختيار پرسپوليس قرار مي‌گيرد و ساعات تمرينات اين تيم طوري تنظيم شده است که با ترافيک شهري دوحه تداخل نداشته باشد.
بازيکنان پرسپوليس در مدت زمان حضور خود براي ديدار فينال، دو بار مورد آزمايش تست کرونا قرار مي‌گيرند.
تيم فوتبال پرسپوليس ۲۹ آذرماه سال جاري ديدار فينال ليگ قهرمانان آسيا را با قهرمان منطقه شرق در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار مي‌کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره