برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هواداران کمک کنند تمرکز کادر فنی حفظ شود

منبع
مهر
بروزرسانی
هواداران کمک کنند تمرکز کادر فنی حفظ شود

مهر/ پيشکسوت آبي پوشان گفت: وقتي کمکي به استقلال نمي‌شود، و اين تيم تنهاست، لااقل هواداران کمک کنند تا تمرکز کادر فني بر هم نخورد.

علي چيني اظهار داشت: هنوز چيزي از ليگ نگذشته که عرصه اين‌طور بر کادر فني استقلال تنگ شود تا حتي صداي يکي مثل محمود فکري هم در بيايد. واقعاً استقلال تنهاست و لااقل هواداران اين تيم و سرمربي را تنها نگذارند.
مربي پيشين آبي‌ها گفت: تازه هفته پنجم ليگ است و استقلال هم در رده سوم قرار دارد و اختلافش هم با صدر جدول ۲ امتياز است. با اينکه انتقاداتي بر عملکرد تيم و نحوه بازي‌هاي آن است، اما در جدول هنوز چيزي از دست نرفته و نبايد تا اين حد سرمربي و ساير اعضاي کادر فني را تحت فشار گذاشت.
چيني خاطرنشان ساخت: اين را قبول دارم که استقلال هنوز نتوانسته شاداب و تهاجمي بازي کند، اما شرايط جدولي براي اين تيم کاملاً مناسب است و نبايد با بر هم زدن تمرکز کادر فني شرايط را خراب کرد. اين تيم ابزار لازم و کافي براي بزرگي کردن در اين فصل و رسيدن به قهرماني دارد.
پيشکسوت آبي پوشان تصريح کرد: يک پيروزي در مشهد کافي است تا جَو را به سود اين تيم کند و اميدوارم در اين روزهاي باقي مانده به آن ديدار مهم هواداران هم کمک کنند.
وي اضافه کرد: حالا که فرصت براي حضور هواداران در ورزشگاه‌ها نيست، هواداران بايد از طريق صفحات مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي حمايت خود را از تيم انجام دهند که اين بهترين نوع کمک به آبي پوشان است.
مدافع پيشين آبي پوشان حضور رحمتي در اين تيم را باعث بالا رفتن حساسيت بازي دانست و گفت: حضور مربيان جوان در ليگ برتر اتفاقي خوب و اميدبخش است و اميدوارم مربيان جوان آنقدر خوب باشند تا مدير باشگاه‌ها از رويه‌اي که در پيش گرفته‌اند پشيمان نشوند. حضور رحمتي روي نيمکت شهرخودرو هم اين بازي را حساس‌تر مي‌کند. اميدوارم اين حساسيت باعث ايجاد حاشيه نشود و برعکس باعث اضافه شدن بر جذابيت‌هاي بازي شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره