برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بیرانوند پس از بازی پرماجرا در آغوش محمدی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیرانوند پس از بازی پرماجرا در آغوش محمدی

ورزش 3/ دو لژيونر ايراني شاغل در فوتبال بلژيک روز گذشته مقابل هم به ميدان رفتند.
عليرضا بيرانوند ديروز در چهارمين بازي براي رويال آنتورپ بلژيک موفق شد نخستين کلين‌شيت خود را مقابل خنت و ياران ميلاد محمدي به ثبت برساند و به روند ناکامي‌هاي اخيرش پايان دهد.
دروازه‌بان ايراني آنتورپ پس از سه ديدار برابر تاتنهام انگليس، کلوب بروژ و ميشلن، روز گذشته براي سومين بار در رقابت‌هاي ژوپير ليگ بلژيک به ميدان رفت و با وجود اينکه يک پنالتي داد و يک کارت زرد گرفت، اما توانست با واکنش‌هاي خوب خود مانع از باز شدن دروازه تيمش برابر خنت شود.
خنت در روزي که يک پنالتي هدر داد و به تيرک دروازه بيرانوند کوبيد، ميلاد محمدي را از دقيقه ۷۶ در ترکيب داشت تا جدال دو لژيونر ايراني شاغل در فوتبال بلژيک، تنها در ۱۵ دقيقه پاياني اين مسابقه اتفاق بيفتد.
محمدي که در ۱۷ مسابقه رسمي اخير خنت بلژيک حضور ثابت در رقابت‌هاي داخلي و اروپايي داشت، ديروز کار را از روي نيمکت آغاز کرد ولي در نيمه دوم و يک دقيقه پس از آنکه دروازه تيمش باز شد، به زمين رفت که نتوانست مانع از باخت خنت شود.
محمدي و بيرانوند که در تيم ملي همبازي هم بوده‌اند، ديروز و پس از پايان ديدار خنت و رويال آنتورپ، به سمت يکديگر رفتند و دست در گردن يکديگر زمين چمن قلامکو آرنا را ترک کردند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره