نماد آخرین خبر

بازیکنان رئال مادرید شوکه از برخورد زیدان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازیکنان رئال مادرید شوکه از برخورد زیدان

ورزش 3/ بازيکنان رئال مادريد پس از باخت برابر تيم گمنام آلکويانو، از عکس‎العمل سرمربي خود شوکه شده اند.
روز چهارشنبه رئال مادريد در ديدار برابر تيم آلکويانو در چارچوب دور شانزدهم رقابت هاي کوپا دل ‌ري نتيجه را 2-1 واگذار کردند و از اين رقابت ها حذف شدند.
اما چيزي که بازيکنان رئال مادريد را پس از بازي شوکه کرد، فقدان خشم و احساسات در برخورد سرمربي فرانسوي اين تيم بود.
شکست قهرمان اسپانيا برابر تيمي گمنام  و ده نفره و حذف از کوپا دل ري توفاني در رسانه هاي اسپانيايي بر پا کرده است.
طبق ادعاي مارکا بازيکنان رئال مادريد از برخورد بدون عصبانيت زيدان شگفت زده شده اند و انتظار داشتند که در کنفرانس پس از بازي او انتقادات سنگين تري را نسبت به عملکرد آنها مطرح کند.
گفته مي شود بازيکنان مادريد نه تنها انتظار برخورد سختي را از زيدان داشتند، بلکه احساس مي کردند که مستحق چنين برخوردي نيز هستند... برخوردي که البته از سوي زيدان اتفاق نيافتاد.

شکست برابر آلکويانو آخرين نتيجه غيرقابل قبول رئال مادريد پس از چندين ناکامي ديگر بود. رئال مادريد در سوپر کاپ اسپانيا برابر اتلتيک بيکبائو نتيجه را واگذار کرد و در لاليگا نيز برابر تيم هاي رده پايين و در خط سقوط الچه و اوساسونا نيز نتوانست پيروز شود.
به نظر مي رسد که در هفته هاي اخير بازيکنان رئال مادريد از ارائه عملکرد مناسب در برابر تيم هاي ضعيف تري که انتظار مي رود به راحتي ببرند، ناتوان شده اند.
علاوه بر اين در هفته هاي اخير ديگر خبري از روابط گرم صميمانه پيشين بين زيدان و بازيکنان رئال مادريد نبوده و فشارها هر لحظه بر روي زيدان بيشتر مي شود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره