نماد آخرین خبر

ضرب الاجل فیفا تا ۱۲ بهمن؛ پرسپولیس پول بودیمیر را می‌دهد؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ضرب الاجل فیفا تا ۱۲ بهمن؛ پرسپولیس پول بودیمیر را می‌دهد؟

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: همانطور که قبلا خبر داده بوديم باشگاه پرسپوليس، پولي براي پرداخت به مهاجم طلبکار پيشين کروات خود ندارد و اين سوال مطرح مي شود که آيا پرسپوليس اين پول را جور مي کند يا نه؟
باشگاه پرسپوليس با حکم دادگاه عالي ورزش محکوم به پرداخت طلب ۴۷۵ هزار يورويي و در مجموع ديرکردها، ۵۳۴ هزار يورو به حساب ماريو بوديمير مهاجم پيشين کروات خود شده است.
باشگاه پرسپوليس موظف است تا ۱۱ بهمن مبلغ فوق را همراه با سود ۵ درصد ساليانه به حساب بوديمير واريز کند و ۱۲ بهمن رسيد را به وکيل بوديمير و فيفا ارائه کند.
با اين حال مشکلات مالي باشگاه و نبود بودجه کافي براي پرداخت اين بدهي باعث شده تا جعفر سميعي مديرعامل سرخپوشان براي جفت و جور کردن اين پول کار سختي داشته باشد و حتي اين احتمال وجود دارد قيد پرداخت فوري به بوديمير را بزند.
باشگاه پرسپوليس پس از مشاوره حقوقي که گرفته است بايد منتظر حکم کميته انضباطي فيفا در خصوص اين موضوع باشد.
احکامي که مي‌تواند از بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتي قرمزها در حد سه پنجره و حتي کسر امتياز اين تيم در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر باشد و پرسپوليس را تهديد کند.

باشگاه پرسپوليس در حالي بايد خود را آماده حکم جديد فيفا کند که در ابتداي نقل و انتقالات تابستاني ليگ برتر هم با همين مشکل روبرو شد و پنجره نقل و انتقالاتي تابستاني قرمزها بسته شد. با اين حال فرصت براي پرداخت بدهي به برانکو ايوانکوويچ باعث شد تا قرمزها بتوانند نفرات باقيمانده از ليست خريد يحيي را جذب کنند‌.
البته خطر اين است که کميته انضباطي فيفا مي‌تواند احکام خود را بر اساس سوابق پرونده هاي يک باشگاه هم صادر کند. اين نهاد بين المللي در برخي پرونده هاي مشابه علاوه بر محروميت از نقل و انتقالات، باز شدن آن را ملزم به گذشت زمان يا همراه با کسر امتياز کسر کرده است.
حال بايد ديد فيفا چه حکمي را درباره عدم پرداخت احتمالي بدهي از سوي باشگاه پرسپوليس براي قرمزها مشخص مي کند. بايد ديد در نهايت پرسپوليس مي تواند پول بوديمير را بدهد يا منتظر اتفاقات بعدي فيفا مي ماند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره