نماد آخرین خبر

تعجب کومان و کادرفنی بارسلونا از چمن مصنوعی!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تعجب کومان و کادرفنی بارسلونا از چمن مصنوعی!

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: بارسلونا در اين دور از رقابت‌هاي جام حذفي اسپانيا، موسوم به کوپا دل ري، خارج از خانه به مصاف کورنلا مي‌رود و در ورزشگاه اين تيم بايد براي پيروزي تلاش کند تا از اين مرحله‌ي جام حذفي اسپانيا عبور کند. شب گذشته رئال مادريد دچار شگفتي شد و از اين دوره از رقابت هاي کوپا دل ري حذف شد و به همين علت بارسلونا حواس خود را جمع کرده است تا دچار شگفتي نشود.
اما نکته‌ي جالبي که پيرامون اين بازي وجود دارد، مصنوعي بودن چمن ورزشگاه کورنيا است. اين ورزشگاه که مونيسيپال کورنيا نام دارد، داراي چمني مصنوعي است که اين نکته باعث شده است که رونالد کومان و کادر فني بارسلونا توجه ويژه‌اي به آن داشتند و آن را چک کردند چرا که قرار است بازيکنانشان در آن به ميدان بروند. در واقع مي‌توان گفت که چمن مصنوعي اين ورزشگاه به نوعي تعجب رونالد کومان را بر انگيخت.
در هر صورت بايد ديد که براي بارسلونا و آبي و اناري پوشان در اين بازي‌ها و کوپا دل ري چه اتفاقاتي خواهد افتاد. با توجه به حذف رئال و اتلتيکو از کوپا دل ري، بارسلونا مي‌تواند شانس خوبي در اين رقابت ها داشته باشد و رونالد کومان عملکرد بد خود در لاليگا را با درخشش در کوپا دل ري بهبود ببخشد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره