نماد آخرین خبر

فرشاد پیوس: مهدی عبدی می‌تواند آقای گل شود

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
فرشاد پیوس: مهدی عبدی می‌تواند آقای گل شود

خبر ورزشي/ فرشاد پيوس، ستاره پيشين خط حمله پرسپوليس به خبرورزشي مي‌گويد: مهدي عبدي مي‌تواند با تمرکز روي مسابقات و گلزني خودش به کفش طلا هم فکر کند. 
فرشاد پيوس بدون شک يکي از بهترين گلزن‌هاي تاريخ فوتبال کشورمان است. مهاجمي که علي دايي هم او را گلزن مادرزاد خوانده است. صحبت کردن با فرشاد پيوس در خصوص گلزني‌هاي اخير «مهدي عبدي» خالي از لطف نيست‌.
مهدي عبدي که چند هفته نتوانسته بود گل بزند بعد از باز کردن دروازه استقلال در دربي دوباره جلوي فولاد خوزستان موفق به گلزني شد. در اين رابطه صحبتي نداريد؟
من قبلاً هم گفته بودم مهدي عبدي با زدن اولين گل راه خواهد افتاد. او و همين‌طور آرمان رمضاني خيلي تحت فشار هستند و بازي در پرسپوليس يا استقلال اين خاصيت را دارد. بايد بتوانيد اين فشارها را تحمل کنيد. 
با بي‌محلي به انتقادات؟
بي‌محلي؟!

خودتان به مهدي عبدي گفته بوديد...
من گفتم توجهي به برخي حرف‌ها در فضاي مجازي نکند. اتفاقاً انتقاد سازنده خيلي هم خوب است. مهدي عبدي مهاجم توانمندي است و مي‌تواند بيشتر از اين هم بدرخشد. 
گل‌هاي عجيب و قشنگي هم معمولاً مي‌زند.
نشان‌دهنده شم گلزني اوست. بازي کردن در پرسپوليس آسان نيست و من فکر مي‌کنم با اين دو گل مهدي عبدي مي‌تواند بهتر از اين هم بازي کند. 
با خودش که صحبت مي‌کرديم مي‌گفت دوست دارد آقاي گل ليگ برتر شود. آيا مي‌تواند؟
چراکه نه؟ او مي‌تواند آقاي گل هم شود. در پرسپوليس شما موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني به دست مي‌آوريد چون همبازيان باکيفيتي داريد. مهدي هم مي‌تواند با تمرکز روي مسابقات و گلزني خودش به کفش طلا هم فکر کند. 
در مورد آرمان رمضاني هم همين حرف را زده بوديد؟
بله، به هرحال براي هر مهاجمي در هر تيمي زدن اولين گل خيلي اهميت دارد. آرمان رمضاني هم از اين قاعده مستثني نيست و مي‌تواند با زدن اولين گل از زير فشارها خلاص شود. به نظرم او مهاجم خوش قد و قواره‌اي است که مي‌تواند روي ضربات ايستگاهي به پرسپوليس کمک کند. 
چند هفته‌اي است که يحيي گل‌محمدي از احمد نوراللهي به عنوان مهاجم کاذب استفاده مي‌کند. شما با اين تصميم موافق هستيد؟
آنچه اهميت دارد تصميم سرمربي است. يحيي گل‌محمدي مربي باهوشي است که خوب مي‌داند چگونه از مهره‌هايش استفاده کند. احمد نوراللهي يک هافبک متمايل به کارهاي دفاعي است اما در حال حاضر پرسپوليس با کمبود مهاجم روبه‌روست. اتفاقاً جلوي فولاد خوزستان عملکرد خوبي داشت و يک گل هم زد. بنابراين نمي‌توان از تصميم يحيي گل‌محمدي ايراد گرفت. 
خبر داريد داور بازي پرسپوليس و فولاد خوزستان عذرخواهي کرده است؟
به هرحال يک‌سري اشتباهات طبيعي است اما من نمي‌دانم چطور آن صحنه پنالتي اعلام شد؟ پرسپوليس بعد از آن پنالتي چند دقيقه وارد شوک شد و اميدوارم هرچه زودتر تکنولوژي VAR وارد کشورمان شود. اگر اين فناوري خوب نبود کشورهاي صاحب فوتبال از آن استفاده نمي‌کردند. به نظرم تنها راه کمک به داوري و کم شدن اشتباهات آوردن اين فناوري به ايران است. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره