نماد آخرین خبر

درخواست سازمان لیگ کشتی از باشگاه استقلال

منبع
تسنيم
بروزرسانی
درخواست سازمان لیگ کشتی از باشگاه استقلال

تسنيم/ سازمان ليگ کشتي از باشگاه استقلال درخواست کرد تا در زمينه پرداخت مبلغ قرارداد دو کشتي‌گير ملي‌پوش اقدام کند.
يونس امامي و اميرمحمد يزداني دو ملي‌پوش استقلال در ليگ برتر کشتي آزاد بودند که البته همکاري آنها فرجام خوبي نداشت.
امامي به اين دليل که مي‌خواست بازگشتي به وزن 70 کيلوگرم نداشته باشد، تنها يک کشتي در اين وزن براي استقلالي‌ها گرفت و در مرحله پاياني ليگ برتر تأکيد کرد که تنها در وزن 74 کيلوگرم کشتي خواهد گرفت. يزداني هم در حالي که در مرحله مقدماتي چهار کشتي براي تيمش گرفت، ابتدا به اين دليل که کادر فني تيم ملي قصد اعزام او به جام جهاني صربستان را داشت، در اردوي تيم ملي که با اردوي ليگ تلاقي داشت، شرکت کرد که استقلالي‌ها نسبت به اين موضوع معترض شده و عنوان کردند او بدون اجازه آنها در اردوي تيم ملي حاضر شده است. البته اين کشتي‌گير نتوانست به صربستان برود، چون تست کرونايش مثبت شد و حضور در اردوي اول تيم ملي را نيز از دست داد.
باشگاه استقلال در همان مقطع اعلام کرد که از يونس امامي و اميرمحمد يزداني شکايت خواهد کرد. هرچند تا امروز هيچ شکايتي در اين مورد به فدراسيون کشتي ارائه نشده است، اما با اين دو کشتي‌گير تسويه حساب صورت نگرفت.
در همين رابطه سازمان ليگ کشتي از باشگاه استقلال خواست که با توجه به اينکه امامي و يزداني دو مهره ملي بوده و اين روزها خود را براي شرکت در مسابقات گزينشي المپيک و قهرماني آسيا آماده مي‌کنند و طبعاً جزو گزينه‌هاي اصلي کادر فني تيم ملي براي دو رويداد پيش رو در اوزان 65 و 74 کيلوگرم هستند، قرارداد آنها پرداخت شده و با اين دو کشتي‌گير تسويه حساب صورت بگيرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره