نماد آخرین خبر

پاس گل آزمون در اولین بازی ۲۰۲۱

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاس گل آزمون در اولین بازی ۲۰۲۱

ورزش 3/ ملي‌پوش ايراني زنيت سنت‌پترزبورگ در ديدار تدارکاتي تيمش يک پاس گل داد.
تيم فوتبال زنيت سنت‌پترزبورگ که از وقفه مسابقات ليگ برتر روسيه استفاده کرده و اردوي آماده‌سازي خود را در امارات برگزار مي‌کند، در نخستين مسابقه تدارکاتي به مصاف قهرمان لتوني رفت.
زنيت سنت‌پترزبورگ که آخرين مسابقه خود را ۳۵ روز قبل در هفته نوزدهم ليگ برتر روسيه انجام داد و با برتري ۳ بر يک برابر اسپارتاک مسکو صدرنشين ماند، عصر ديروز در ديداري دوستانه مقابل تيم ريگا لتوني قرار گرفت و نخستين بازي خود در سال ۲۰۲۱ را انجام داد.
تيم فوتبال زنيت در اين بازي تدارکاتي که در کمپ اختصاصي باشگاه الشباب امارات در دبي برگزار شد، سردار آزمون را از ابتدا در ترکيب داشت و موفق شد به پيروزي ۴ بر صفر دست پيدا کند.
سردار آزمون، ملي‌پوش ايراني زنيت سنت‌پترزبورگ که در آخرين مسابقه رسمي تيمش مقابل اسپارتاک مسکو يک گل به ثمر رسانده و به صدر جدول گلزنان ليگ برتر روسيه صعود کرده بود، در جريان ديدار تدارکاتي برابر ريگا لتوني، گل اول تيمش را با چرخش داخل محوطه جريمه حريف و پاس در عرض به سباستين دريوسي داد تا او با شوت زميني در دقيقه ۳۴ اين بازي گلزني کند.
ياران آزمون دو روز ديگر در دومين مسابقه تدارکاتي تعطيلات زمستاني به مصاف پاختاکور، قهرمان ليگ برتر و جام حذفي ازبکستان خواهند رفت و پس از آن هم سه بازي دوستانه ديگر در دستور کار دارند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره