نماد آخرین خبر

هدف‌شان ضربه زدن به مسی است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هدف‌شان ضربه زدن به مسی است!

ورزش 3/ رونالد کومان از رسانه هاي اسپانيايي خواست به ليونل مسي بيشتر احترام بگذارند و خواستار روشن شدن دليل لو رفتن قرارداد فلوق ستاره آرژانتيني شود.
بارسلونا امشب در ديداري حساس و کليدي توانست 2-1 بر بيلبائو پيروز شده و به پله دوم لاليگا و بالاتر از رئال برسد.
بارسا به اين ترتيب انتقام شکست در فينال سوپرکاپ را از بيلبائو گرفت. در اين مسابقه ليونل مسي و گريزمان گلزني کردند و مسي نشان داد که اتفاقات امروز در مورد انتشار جزئيات قرارداد نجومي اش روي روحيه او تاثير منفي نگذاشته است.
رونالد کومان سرمربي بارسا در پايان بازي گفت:« بيلبائو تيمي با قدرت بدني بالاست و برتري بر اين تيم اهميت بالايي داشت. نيمه اول مان عالي بود و معتقدم بايد با نتيجه بهتري برنده مي شديم. در 45 دقيقه اول مستحق زدن دو سه گل بوديم و در نيمه دوم به گل تساوي واکنش خوبي نشان داديم. عذاب کشيديم ولي در نهايت پيروز شديم و مهم نيز همين بود. گلي که دريافت کرديم هم روي بدشانسي محض جوردي آلبا بود.»

بالاتر از رئال در پله دوم:« اين مهم بود و مي خواهيم نزديک تر به صدر باشيم. اختلاف با اتلتيکو 10 امتياز است و فاصله کمي نيست ولي در مسير درستي قرار داريم و تا پايان فصل زمان زيادي باقيمانده است.»
ليونل مسي:« مدت هاست مي دانيم او بهترين بازيکن دنياست. او براي بارسا کارهاي زيادي انجام داده و هميشه تعيين کننده است. لئو امشب مثل هميشه بود و اينطور نبود که به خاطر افشاي جزئيات قراردادش با انگيزه تر شده باشد. بايد به دستاوردهاي او در بارسا احترام گذاشت. اين قضيه با نيتي بد و براي ضربه زدن به اعتبار مسي و باشگاه بود.

در مقابل اين قضيه بايد متحد و متمرکز باشيم. حواشي رسانه اي را بايد به کناري گذاشت؛ هرچند که مي دانم به سادگي ميسر نخواهد بود. بدون مسي بارسا نمي تواند براي فتح همه جام ها بجنگد. اين يک اصل ثابت شده است. به مسي احترام بگذاريد چون براي فوتبال اسپانيا هم کارهاي زيادي انجام داده است.»
احتمال جدايي مسي:« نمي دانم. بايد فهميد که چطور اين قرارداد به دست رسانه ها رسيده است. اگر کسي از داخل باشگاه قرارداد را به رسانه ها داده باشد، عمل بسيار بدي انجام داده و بايد اخراج شود. در هر صورت نبايد تمرکز مسي و تيم به هم بخورد.
خيلي ها دوست دارند به بارسا و مسي ضربه بزنند ولي ما بايد کار خودمان را انجام دهيم. واقعا درک نمي کنم چرا مي گويند مسي باعث مشکلات اقتصادي باشگاه است. او بارسا را به تيمي بزرگتر تبديل کرده و باعث شده جام هاي فراواني در 15 سال گذشته ببريم. چطور مي توان اينها را فراموش کرد؟»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره