نماد آخرین خبر

واکنش تند نیمار به یک خبر!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
واکنش تند نیمار به یک خبر!

آخرين خبر/ نيمار در روز جمعه 29 ساله خواهد شد. نشريه اکسترا ادعا کرده بود که مهاجم برزيلي در تدارک يک جشن مجلل در پاريس است که برخي از سلبريي ها و هنرمندان سرشناس برزيل به اين مراسم دعوت شده اند و حتي برخي از آنها قصد سفر به پاريس را دارند.
به گزارش فوتبالي، اکسترا گزارش داده است که نيمار از مهمانانش خواسته که در مورد درز اين خبر احتياط کنند و در طول مراسم از تلفن هاي همراه استفاده نکنند تا اتفاقاتي که در جشن سال نوي وي در ريودوژانيرو رخ داد، تکرار نشود. مسي براي سال نو در حومه ريو دو ژانيرو جشن بزرگي را در عمارت مجلل خود به مدت هفت روز و با دعوت از 500 مهمان برگزار کرده بود.
نيمار اما اين بار خيلي سريع به اين خبر واکنش نشان داد و در پيامي توييتري نوشت:"يک شايعه اشتباهي در رسانه هاي خارق العاده برزيل آغاز شده است. اما بايد بگويم که هيچ  جشني در کار نيست، فردي که اين شايعه را شروع کرده بهتر است که به دنبال کارهاي بهتر برود..."
قطعا اگر قرار باشد که نيمار در فرانسه که در حال حاضر شرايط خاص نيمه قرنطينه دارد، جشن تولد بگيرد، جنجال بزرگي ايجاد خواهد کرد. در حقيقت دولت فرانسه هر گونه مهماني با بيشتر از شش نفر را ممنوع کرده است و بين ساعت 18 تا 6 صبح محدوديت هاي ويژه اي وجود دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره