نماد آخرین خبر

رد صلاحیت‌ها به پرونده ویلموتس ربطی ندارد!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رد صلاحیت‌ها به پرونده ویلموتس ربطی ندارد!

ايسنا/ رئيس حراست فدراسيون فوتبال با اشاره به اعلام نهايي اسامي کانديداهاي انتخابات فدراسيون فوتبال تاکيد کرد که موضوع و دليل رد صلاحيت برخي اعضاي هيات رئيسه کنوني ارتباطي با پرونده ويلموتس ندارد.
رضا نقي‌پور رئيس حراست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با ايسنا با اشاره به روند قانوني برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال و اعلام اسامي تاييد صلاحيت شده ها گفت: روند رسيدگي ها بر اساس قانون و اساسنامه فدراسيون فوتبال انجام شده و در ادامه نيز فرآيندها بر همين روال دنبال خواهد شد.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه گفته مي‌شود رد صلاحيت برخي از اعضاء هيات رئيسه در ارتباط با پرونده ويلموس بوده است؟ اظهار کرد: خير اين مطالب صحت ندارد
نقي‌ پور تاکيد کرد: اين موضوع هيچ ارتباطي با پرونده ويلموس ندارد، چرا که صلاحيت برخي افراد که در اين پرونده نام‌شان مطرح است توسط مرجع قانوني تاييد شده و در انتخابات فدراسيون فوتبال حضور خواهند داشت.
کميته بدوي انتخابات فدراسيون فوتبال روز يک شنبه ۱۲ بهمن از تاييد صلاحيت ۸۱ نفر و همچنين رد صلاحيت ۱۰ نفر در انتخابات اين فدراسيون خبر داد و تاکيد کرد که "مرحله نخست بررسي صلاحيت کانديداهاي انتخابات فدراسيون فوتبال در يازدهم بهمن سال ۱۳۹۹به اتمام رسيده و صلاحيت ۸۱ نفر را اعلام و تعداد ۱۰ نفر به دليل نداشتن فرم تاييديه رد صلاحيت شده اند. هرچند هرگونه اعتراض از سوي افراد رد صلاحيت شده از طريق کميته استيناف انتخابات قابل رسيدگي خواهد بود".
انتخابات فدراسيون فوتبال قرار است ۱۰ اسفند برگزار شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره