نماد آخرین خبر

سوژه شدن تشابه چهره مسی با یک بز!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سوژه شدن تشابه چهره مسی با یک بز!

آخرين خبر/ همواره در شبکه هاي اجتماعي تصاوير عجيب و غريبي از بازيکنان فوتبال سوژه مي‌شود. اکنون و در جديدترين سوژه‌اي که از ليونل مسي در شبکه‌هاي اجتماعي مورد توجه قرار گرفته، تشابه حالت چهره و استايل او با يک بز است. در واقع در زبان انگليسي GOAT به معناي بز است و از طرفي مخفف کلمه‌ي بهترين در تمام زمان‌ها هم به حساب مي‌آيد و همواره با اين کلمه بازي شده است و برخي مسي را همان GOAT يا بز مي‌دانند و برخي هم معتقدند که کريستيانو رونالدو بز است و بهترين بازيکن تمام دوران هاست.
به گزارش فوتبالي، اما تصويري از ليونل مسي هنگام زدن ضربه‌ي ايستگاهي مقابل اتلتيک بيلبائو که به گل ختم شد، منتشر شده که او در حال تمرکز است و گوشه‌اي از زبان او بيرون آمده و همين مسئله باعث شده است که برخي از کاربران شبکه هاي اجتماعي او را با يک بز مقايسه کنند و مسي را همان GOAT يا بهترين در تمام عصر ها بدانند.

اين يک رفتار عادي در شبکه هاي اجتماعي است که با بازيکنان فوتبال درباره اين مسائل شوخي مي‌شود و هواداران مسي و رونالدو درباره بز يا همان GOAT بودن هر کدام و اينکه کدام يک بهترين بازيکن تاريخ است بحث مي‌کنند و در همين رابطه و پس از گلِ مسي از روي کاشته، تصويري مقايسه‌اي از او با يک بز سوژه شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره