نماد آخرین خبر

نساجی از هر حریفی خطرناک تر است

منبع
مهر
بروزرسانی
نساجی از هر حریفی خطرناک تر است

مهر/ هافبک سابق استقلال گفت: نساجي از هر حريفي خطرناکتر است و مي‌تواند در تهران دردسر ساز شود.

مهدي فنوني زاده  در مورد شرايط اين روزهاي استقلال گفت: آبي پوشان در ديدار برابر نفت مسجد سليمان به يک تساوي دست پيدا کردند. البته استقلال خوش شانس بود که ساير تيم ها نتايج عجيبي را به دست آورده و همچنان استقلال صدرنشين ليگ باقي مانده است.
وي افزود: صنعت نفت از پس مس رفسنجان بر نيامد و سپاهان هم در يک ديدار بسيار عجيب مغلوب شهر خودرو شد تا استقلال همچنان در صدر جدول باقي بماند.
فنوني زاده تصريح کرد: جمعه استقلال بايد به مصاف نساجي برود. تيمي که حتي با تغيير سرمربي هنوز نتوانسته نتايج قابل قبولي کسب کند. البته جلالي سرمربي پخته و با تجربه اي است و به طور حتم برنامه هاي زيادي براي موفقيت نساجي قائم شهر دارد و حتماً به دنبال اين است که بتواند استارت موفقيت اش را برابر استقلال بزند. آنها نمي خواهند در اين ديدار هم بازنده باشند و اين موضوع مي تواند براي استقلال درد سر ساز شود. زيرا تيم هايي که در شرايط سخت قرار دارند از هر حريفي خطرناک ترند و اگر استقلال آنها را دست کم بگيرد به طور حتم چوب اين اشتباهش را خواهد خورد.
وي افزود: آبي پوشان نمايش قابل قبولي برابر نفت داشتند. بايد بگوييم بدشانس هم بودند که سه بار توپشان به تير دروازه برخورد کرد ولي به گل تبديل نشد. شايد اگر يکي از آن توپ ها وارد دروازه مي شد، استقلال سه ا متياز را کسب کرده بود و شرايط برايش بهتر مي شد.
هافبک سابق استقلال خاطرنشان کرد: فکري بايد هوشيار باشد. اين روزها او از هر طرف تحت فشار است که تمرکز او را بر هم مي زند. البته او سالها در استقلال حضور داشته و مي داند کار کردن در اين تيم سخت است. اما فشارها آنقدر زياد شده که حتي باعث خواهد شد که او تمرکز خود را از دست بدهد.
فنوني زاده در مورد نبود يک هافبک بازي ساز در استقلال گفت: آبي پوشان به يک بازيکن نياز دارند که بتواند در ميانه ميدان هم تيم را رهبري کند و هم با بازي سازي اش، مهاجمان رادر موقعيت گل قرار دهد. با توجه به اينکه استقلال در گروه سختي هم در ليگ قهرمانان قرار گرفته بايد هرچه زودتر مسئولان باشگاه با همکاري کادر فني به فکر جذب يک بازيکن توانمند باشند.
وي در پايان و در خصوص گروه سخت استقلال در ليگ قهرمانان، اظهار داشت: در چند دوره اي که از ليگ قهرمانان مي گذرد، استقلال هميشه در گروه هاي سخت قرار گرفته است. البته اين گروه ها هميشه بازي هايشان جذاب است اما اگر آبي پوشان مي خواهند با قدرت در ليگ امسال حاضر شده و به مرحله بعد صعود کند بايد نقاط ضعف خود را ترميم کنند تا بتوانند در ليگ قهرمانان عملکرد موفقي داشته باشند در غير اين صورت به راحتي حذف خواهند شد و بايد به انتظار بنشينيم که در سال آينده چه  اتفاقي خواهد افتاد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره