نماد آخرین خبر

کریمی: برای کسب دوبنده تیم ملی می‌جنگم

منبع
فارس
بروزرسانی
کریمی: برای کسب دوبنده تیم ملی می‌جنگم

فارس/ عضو تيم ملي کشتي آزاد گفت: هدفم کسب مدال در المپيک است و براي ملي پوش شدن تمام تلاش خود را مي کنم.
عليرضا کريمي اظهار داشت: شکر خدا پس از رفع مصدوميتم شرايط خيلي بهتر شده است، پيش از اين تمرينات بدنسازي را انجام مي دادم و از لحاظ بدني خوب بودم اما با توجه به اينکه تمرينات کشتي را انجام نداده بودم کمي عقب افتادم که در چند مرحله اردوي برگزار شده، اين عقب افتادگي را جبران کردم و رفته رفته هم بهتر مي شوم.
وي در مورد حضورش در وزن 97 کيلوگرم گفت: قصد داشتم در انتخابي تيم ملي براي حضور در صربستان، شرکت کنم که با نظر دکتر کيهاني ريسک نکردم و از حضور در اين رقابت ها منصرف شدم.
دارنده مدال هاي نقره و برنز جهان تصريح کرد: با نظر کادر فني قرار است در رقابت هاي بين المللي پليکونه ايتاليا شرکت کنم و با توجه به اينکه اين رقابت ها رنکينگ جهاني 2021 است، به احتمال زياد کشتي گيران خوبي در آن شرکت مي کنند و مي توانم در اين مسابقات خود را محک خوبي بزنم.
وي با بيان اينکه خودش را به جمع مدعيان وزن 97 کيلوگرم اضافه کرده است گفت: با توجه به تجربياتي که دارم و با تلاشي که انجام مي دهم تصميمم کسب دوبنده تيم ملي است.
کريمي ادامه داد: هدفم کسب مدال در المپيک توکيو است و براي کسب دوبنده تيم ملي و احقاق اين هدف مي جنگم.

اين ملي پوش با بيان اينکه انگيزه و روحيه ي خوبي براي تمرين کردن در اردوها دارد گفت: کشتي گيري مي تواند راهي المپيک شود که خودش را به همه از جمله مدعيان و کادر فني ثابت کند و بايد بر تمامي حريفان داخلي خود غلبه کند.
کريمي خاطرنشان کرد: تمرينات خوبي را زير نظر کادر فني تيم ملي انجام مي دهيم و شرايط اردويي به لحاظ تغذيه، اسکان و رعايت پروتکل هاي بهداشتي خوب است و در اين 6 ماه باقي مانده تا المپيک بايد بدون توجه به حاشيه ها و در آرامش به کار خود ادامه دهيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره