نماد آخرین خبر

درخواست رسول‌پناه برای مناظره زنده با گل‌محمدی در برنامه فوتبال برتر

منبع
تسنيم
بروزرسانی
درخواست رسول‌پناه برای مناظره زنده با گل‌محمدی در برنامه فوتبال برتر

تسنيم/ مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس به دنبال اتفاقات اخير، براي حضور در برنامه زنده فوتبال برتر و مناظره با يحيي گل‌محمدي اعلام آمادگي کرد.

مدت‌هاست که مهدي رسول‌پناه مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس با يحيي گل‌محمدي سرمربي اين تيم دچار اختلاف شديد شده است. پس از انتشار ويدئوهايي از رسول‌پناه که در آن، وي در خيابان و در خودروي شخصي‌اش انتقادات شديد و تندي را عليه گل‌محمدي و چند بازيکن پرسپوليس مطرح کرد، گل‌محمدي هم عليه رئيس پيشين هيئت مديره باشگاه پرسپوليس موضع‌ گرفت.
بيشتر بخوانيدگل‌محمدي: رسول‌پناه مانند بولدوزر از روي تيم رد شد
اين اتفاقات در نهايت به جدايي رسول‌پناه از پرسپوليس ختم شد اما اين پايان کار نبود و رسول‌پناه هفته گذشته پس از انتقادات گل‌محمدي، بيانيه‌اي 14 بندي منتشر و براي مناظره با سرمربي سرخپوشان اعلام آمادگي کرد.
اين در حالي است که رسول‌پناه تاکيد کرده تنها در صورتي حاضر است در يک برنامه زنده تلويزيوني درباره اين اتفاقات صحبت کند که يحيي گل‌محمدي هم حضور داشته باشد. از اين رو وي در نامه‌اي به تهيه‌کننده برنامه فوتبال برتر آمادگي خود را براي حضور در اين برنامه اعلام کرد. اکنون بايد ديد گل‌محمدي حاضر است در مناظره با رسول‌پناه شرکت کند يا خير.
متن کامل نامه رسول‌پناه به مهدي هاشمي تهيه کننده برنامه فوتبال برتر به شرح زير است:
جناب آقاي هاشمي
تهيه کننده محترم برنامه فوتبال برتر
با سلام‌
ضمن تبريک به هواداران بابت پيروزي پرسپوليس که شادباشي به روح پيشکسوت فقيد‌ اين باشگاه آقاي مهرداد ميناوند بود، همانگونه که در نامه سرگشاده اخير نيز صراحتا اعلام داشته‌ام، به منظور تنوير افکار عمومي و تبيين بخشي از واقعيت‌هاي فوتبال ايران در محضر هواداران و حقيقت جويان راستين فوتبال پاک، تمايل خود را براي حضور در برنامه وزين فوتبال برتر به طور زنده جهت مناظره با حضور فيزيکي آقاي يحيي گل‌محمدي، در خصوص مطالبي که در نامه عمومي منتشر يافته اينجانب بيان شده است، با کمال ميل اعلام مي‌نمايم.
شايان ذکر است عزم جدي اينجانب براي شرکت در آن برنامه و مناظره با سرمربي کنوني تيم، براي شفاف‌سازي مسائل مورد ادعاست. صلابت، اعتبار باشگاه و مکتب با عظمت پرسپوليس در عملکرد نمايان خواهد شد و فارغ از هرگونه اغراض شخصي خواهد بود. محبت فرماييد در اعلام پاسخ، جهت هماهنگي تسريع فرماييد.
با آرزوي توفيقات روزافزون جنابعالي و همکاران شما
مهدي رسول‌پناه


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره