نماد آخرین خبر

پاکدل: یک پنالتی ما مقابل تراکتور سوخت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاکدل: یک پنالتی ما مقابل تراکتور سوخت

ورزش 3/ مهاجم آلومينيوم معتقد است تيمش بايد به يک پنالتي ديگر در ديدار با تراکتور دست پيدا مي‌کرد.
حامد پاکدل درباره روند خوب آلومينيوم در نخستين سال حضور در ليگ برتر اظهار کرد: اين اتفاق ثمره يک کار جمعي بوده و همه دست به دست هم داديم تا اين موفقيت اتفاق بيفتد. ما پس ا ز ديدار هفته دوم مقابل سپاهان سير صعودي را در پيش گرفتيم، سعي کرديم آن را دنبال کنيم و مطمئن باشيد اين روند را ادامه مي‌دهيم.
او به برتري ارزشمند آلومينيوم مقابل تراکتور اشاره کرد و افزود: پس از برد برابر پرسپوليس با انگيزه بيشتري به استقبال بازي با تراکتور رفتيم چون نمي‌خواستيم هواداران و کارشناسان فوتبال فکر کنند که ما شانسي پرسپوليس را شکست داديم. مقابل تراکتور هم که از هر نظر قابل احترام است، نمايش خوب و هوشمندانه‌اي انجام داديم که ماحصل آن برتري يک بر صفر بود.
مهاجم آلومينيوم در مورد داوري ديدار اين تيم مقابل تراکتور عنوان کرد: قبل از آن پنالتي که به سود ما گرفته شد، داور قطعا بايد يک پنالتي ديگر را هم براي ما اعلام مي‌کرد؛ در تلويزيون هم کاملا مشخص بود که مدافع تراکتور روي من خراب شد و نگذاشت در موقعيت تک به تک گلزني کنم. به نظرم کمک داور پشت دروازه در آن صحنه مي‌توانست به داور کمک کند که اين اتفاق نيفتاد و پنالتي ما سوخت.
پاکدل در خصوص بازگشت و بازي به همراه آلومينيوم در تبريز عنوان کرد: شروع و معرفي شدن من در فوتبال همراه با ماشين‌سازي بود و مديون اين تيم هستم. در ماشين‌سازي روزهاي خوبي داشتم و براي من افتخار بود تا در شهر اولين‌ها بازي کنم و خودم را نشان دهم.
او پيرامون ۶ گلي که در اين فصل به ثمر رسانده است، ابراز کرد: لطف خدا است. مهم‌ترين اتفاق در آلومينيوم، همدلي تمام بازيکنان است که همه پشت يکديگر هستيم و با غيرت کار مي‌کنيم. من هم تلاش بچه‌هاي تيم را تبديل به گل مي‌کنم و با توجه به اينکه مهاجم هستم، دوست دارم با گلزني براي تيمم و خودم مثمر ثمر باشم.

مهاجم آلومينيوم اضافه کرد: تمام تيم‌ها اختلاف امتيازي نزديکي به يکديگر دارند و بايد مراقب باشيم تا در ديدار آينده مقابل سايپا امتياز از دست ندهيم و همچنين مثل بازي‌هاي اخيرمان با تلاش و دوندگي زياد کار کنيم و با تلاش و غيرت بچه‌ها، به يک برد ديگر برسيم و به اين روند ادامه دهيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره