نماد آخرین خبر

اتلتیکو مادرید بهترین صدرنشین اروپا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اتلتیکو مادرید بهترین صدرنشین اروپا

ايسنا/ اتلتيکومادريد از همه صدرنشين هاي پنج ليگ برتر اروپايي بهتر عمل کرده است.
به نقل از بي ساکر، پيروزي ۴ بر ۲ اتلتيکومادريد برابر کاديس با پايان نيم فصل براي روخي بلانکو همراه شد و اين تيم نوزدهمين بازي اش را در لاليگا انجام داد. قرمز و سفيدپوشان با انجام نيمي از بازي ها آمار فوق العاده ۱۶ پيروزي، دو تساوي و يک شکست را به ثبت رساندند و ۵۰ امتياز کسب کردند. آن ها در مسير ۱۰۰ امتيازي شدن قرار دارند و مي توانند يک رکورد جديد در لاليگا به ثبت برسانند. 
اتلتيکو با ۱۰ امتياز بيشتر از بارسلونا و رئال مادريد و يک بازي کمتر نسبت به تيم هاي دوم و سوم جدول، بهترين آمار را در قاره سبز هم به ثبت رسانده است. روخي بلانکو قدرتمندترين صدرنشين پنج ليگ برتر اروپايي به حساب مي آيد. در سال هاي اخير يوونتوس و بايرن چنين ويژگي داشتند اما امسال شرايط فرق مي کند. 
از لحاظ عملکرد تنها تيم آلماني به قرمز و سفيدپوشان نزديک است. بايرن در ۱۹ بازي ۴۵ امتياز به دست آورد و ميانگين ۲.۳۷ امتياز را در هر ديدار به ثبت رساند. اين در حالي است که اتلتيکو ميانگين ۲.۶۳ امتياز در هر بازي را ثبت کرد. 
ميلان صدرنشين ايتاليا هم در اين فصل درخشيده است اما آمارش فاصله زيادي با روخي بلانکو دارد. تيم پيولي در ۲۰ بازي ۴۶ امتياز کسب کرد، يعني ۲.۳ امتياز در هر ديدار. در انگليس و فرانسه، منچسترسيتي و ليل صدرنشين هستند. در ليگ برتر تيم پپ گوارديولا با ۴۴ امتياز و ميانگين ۲.۲ و در ليگ فرانسه، ليل با ۴۸ امتياز و ميانگين ۲.۱۸ را به ثبت رساند. هيچکدام به اتلتيکو صدرنشين اروپا نمي رسند. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره