نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

انتشار قرارداد 14.5 میلیاردی ماریو بودیمیر

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ باشگاه پرسپوليس در شرايطي بايد حدود 14.5 ميليارد تومان به مهاجم اسبق خود پرداخت کند که تا نقل و انتقالات زمستاني فرصت زيادي ندارد.
باشگاه پرسپوليس اين روزها درگير پرونده بوديمير و مطالبات اين بازيکن است. بازيکني که در زمان حضور برانکو در پرسپوليس با اين باشگاه قرارداد بست اما عملکرد قابل قبولي نداشت.قرارداد ماريو بوديمير با باشگاه پرسپوليس در زمان مديريت ايرج عرب به ثبت رسيده و اين بازيکن در تاريخ 23 بهمن ماه سال 97 اولين تمرين خود را با سرخپوشان انجام داد.
وي در زمان حضورش در پرسپوليس در ليگ برتر تنها يک گل به ثمر رساند و در نهايت راهي  لوکوموتيو زاگرب شد و سپس براي دريافت مطالبات خود از پرسپوليس به فيفا شکايت کرد.
بعد از روي کار آمدن محمد حسن انصاري فرد در باشگاه پرسپوليس هم به پرداخت پول اين بازيکن ورود نشد تا اينکه اکنون در سال 99 فيفا مجبور شد براي اين پرونده براي سرخپوشان ضرب الاجل صادر کند.
حال ضرب‌الاجل فيفا براي پرداخت مطالبات اين بازيکن به پايان رسيده و باشگاه پرسپوليس بايد رقمي حدود 14/5 ميليارد تومان( 500هزار يورو) به اين بازيکن پرداخت کند.
پيش از اين اعلام شده بود اگر اين باشگاه در تاريخ مقرر اين پول را ندهد پنجره نقل و انتقالاتي اش بسته مي شود اما امروز هنوز فيفا نامه رسمي بابت بسته شدن اين پنجره به پرسپوليس نزده است. در واقع وکيل بوديمير تا زماني که به فيفا بابت اين موضوع اطلاع رساني نکند اين اتفاق رخ نمي دهد.

مديريت فعلي باشگاه پرسپوليس به دنبال تهيه پول هستند و با وکيل اين بازيکن هم در ارتباط هستند تا حسن نيت باشگاه براي پرداخت پول را نشان دهند.
ابراهيم شکوري سخنگوي باشگاه پرسپوليس هم امروز به خبرنگار ورزشي فارس گفت: ما مکاتبه جديدي با بوديمير و وکيلش نداشته ايم و اتفاق جديدي هم رخ نداده است. نامه اي درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دريافت نکرده ايم اما در آينده بايد درباره اين قراردادها مفصل صحبت کرد.هواداران فعلا نگران بسته شدن پنجره نباشند زيرا تمام ارکان باشگاه از تمام ظرفيت هاي مالي، اعتباري و ارتباطي خود استفاده مي کنند تا هرچه سريع تر اين بدهي پرداخت شود و مشکلي براي نقل و انتقالات مان پيش نيايد و بتوانيم بازيکنان جديد خود را ثبت کنيم.
مسئله اي که ايجاد ناراحتي مي کند اين است که چرا بايد کار يک باشگاه به جايي برسد که براي محروم نشدن دست به دامن بازيکني باشد که از نظر کيفيت به هيچ وجه در اندازه سرخپوشان نبود و همان موقع هم که اين بازيکن کروات جذب شد انتقاداتي به نحوه جذبش  و اينکه چرا برانکو چنين مهاجمي را تاييد کرده وارد شد اما هيچ گاه کسي در باشگاه پرسپوليس در مورد اين موضوع، ابهامات را برطرف نکرد.
در هر صورت باشگاه پرسپوليس براي رهايي از کابوس بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتي اش که از روز دوم اسفند ماه آغاز مي شود( 17 روز ديگر) بايد اين مبلغ سنگين را به حساب اين بازيکن واريز کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره