نماد آخرین خبر

نصرتی: داوری‌های لیگ یک فاجعه است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نصرتی: داوری‌های لیگ یک فاجعه است

ورزش 3/ سرمربي پارس جنوبي ضمن ابراز تاسف از عملکرد بازيکنانش در زدن ضربات آخر، تيمش را مقابل استقلال ملاثاني مستحق برد دانست.
محمد نصرتي بعد از تساوي يک بر يک تيمش مقابل استقلال ملاثاني گفت: امروز در حالي پا به اين ديدار گذاشتيم که روي سه امتياز بازي خانگي حساب ويژه‌اي باز کرده بوديم. برايمان خيلي مهم بود که بازيکنان به لحاظ روحي رواني ريکاوري خوبي داشته باشند تا با تمرکز بيشتري به مسائل تاکتيکي بپردازند؛ براي همين در طول هفته روي اين مسئله خيلي کار کرديم.
او ادامه داد: با آناليزي که در طول هفته انجام داديم، به خوبي از نقاط ضعف و قوت حريف مطلع بوديم. بازي را هم خيلي خوب آغاز کرديم و ولي خيلي زود غافلگير شديم و متاسفانه بازيکنان با تجربه ما که اتفاقا توقع بيشتري هم از آنها داريم، بد عمل کردند.
سرمربي پارس جنوبي درباره روند بازي تيمش بعد از دريافت گفت: همه آنهايي که بازي را ديدند مي توانند شهادت بدهند تيم حريف روي تک موقعيت خود در طول کل ۹۰ دقيقه به گل رسيد و بازيکنان ما علي‌رغم ايجاد نزديک به ۱۰ موقعيت ۱۰۰ درصد، نتوانستند در زدن ضربات آخر موفق باشند. اين مسئله بسيار مهمي است که بازيکنان ما بايد متوجه آن باشند؛ تا وقتي نرخ تبديل موقعيت‌هايمان به گل کم باشد، نمي‌توانيم نتيجه دلخواه را کسب کنيم.
نصرتي با انتقاد از روند داوري‌ها در ليگ يک ابراز کرد: واقعا سطح داوري‌ها در ليگ يک فاجعه است. اشتباه داوري تنها به يک يا دو صحنه ختم نمي‌شود. داوران بايد توانايي مديريت و نظم دادن به بازي را داشته باشند. داور امروز با سوت‌هاي بي‌مورد خود بارها و بارها بازي را از جريان انداخت و اجازه نداد اين ديدار روند طبيعي خودش را ادامه دهد.
او يادآور شد: ما بايد بدانند براي ماندن در کورس مي‌بايست از تک تک فرصت هايي که نصيب‌شان مي شود، نهايت بهره را ببرند. امروز تيم ما در ايجاد موقعيت هاي گل موفق بود، اما نتوانستيم نتيجه دلخواه را بگيريم.

نصرتي اضافه کرد: خيلي زود بايد خودمان را آماده کنيم براي ديدار بعدي ولي بايد يادمان باشد که سه امتياز بازي به حساب تيمي واريز مي شود که بتواند موقعيت‌هاي خود را به گل تبديل کند. اميدوارم بازيکنان با تجربه ما هم خيلي زود به روند خوب خود برگردند و در مواقع حساس براي تيم عملکرد اثربخش داشته باشند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره