نماد آخرین خبر

صدیقی: عدم برگزاری فینال خسارت مالی زیاد وارد کرد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
صدیقی: عدم برگزاری فینال خسارت مالی زیاد وارد کرد

تسنيم/ امير صديقي رئيس فدراسيون ووشو اعلام کرد، عدم حضور تيم پاس ناجا در ديدار فينال مسابقات ليگ برتر ووشو خسارات زيادي را براي اين فدراسيون به دنبال داشته است.
امير صديقي رئيس فدراسيون ووشو در نشستي خبري درباره اتفاقات و حواشي رخ داده در فينال ليگ برتر ووشو و غيبت پاس‌ ناجا مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: مسابقات ليگ برتر ووشو پس از حدود يک سال وقفه که به دليل کرونا شکل گرفته بود، از هفته گذشته با حضور 10 تيم آغاز شد. مسابقات با تلاش همکارانم سطح اجرايي و فني خوبي داشت. ليگ امسال نقطه عطف جديدي در برگزاري مسابقات بود.
وي افزود: فعاليت‌هاي ووشو ادامه دارد و ليگ بانوان از هفته آينده با حضور چهار تيم آغاز مي‌شود و سپس مسابقات کشوري تالوي مردان و زنان را خواهيم داشت.
صديقي تأکيد کرد: نحوه برگزاري مسابقات، شرايط هيجان‌انگيزي براي ورزشکاران ايجاد کرد، چرا که مدت زيادي از مسابقات دور بودند و اين مسئله به حساسيت‌ها افزوده بود. امروز از صبح مراحل نيمه نهايي و فينال را داشتيم که فينال تالو هم صبح برگزار شد و فينال ساندا قرار بود از ساعت 14 آغاز شود.
رئيس فدراسيون ووشو تصريح کرد: در تالو براساس فرم‌هايي که زده شد، تيم دانشگاه آزاد با حساب 5 بر صفر از پاس پيش افتاد که تيم پاس به اين مسئله اعتراض داشت.
وي گفت: در بخش تالو به دليل پيچيدگي امتيازات، 15 داور و هيئت ژوري حضور دارند که پس از اعتراض، فيلم از سوي هيئت ژوري با حضور رئيس کميته فني و رئيس هيئت ژوري بازبيني شد که اعتراض وارد نبود.

صديقي تصريح کرد: ورزش همين است و نبايد انتظار داشته باشيم شرايط، هميشه به نفع ما باشد. به نظر مي‌رسد تيم پاس نتوانست مسابقات را مديريت کند‌. پاس مي‌توانست در 9 وزن ساندا جبران کند که در ميدان حاضر نشدند و نتيجه به نفع دانشگاه آزاداعلام شد تا قهرمان شود‌.
وي راجع به تصميم‌گيري در مورد رفتار تيم پاس و احتمال گرفته شدن نايب قهرماني از اين تيم، گفت: گزارش‌هاي مربوط به اين اتفاقات به کميته انضباطي ارسال مي‌شود. يکسري از صحبت‌هاي اعتراضي حالت خوبي نداشت و درباره اينکه پاس در چه جايگاهي باشد فدراسيون در کميته انضباطي تصميم‌گيري مي‌کند.
رئيس فدراسيون ووشو يادآور شد: عدم حضور پاس در فينال خسارت زيادي در بخش مالي براي فدراسيون داشت و حاميان مالي انتظار داشتند مسابقه برگزار شود. بايد بررسي دقيقي در اين مورد صورت بگيرد و بعد از آن نتيجه اعلام خواهد شد.
صديقي گفت: در بخش تالو خيلي از داوران نمي‌دانند ورزشکار براي چه تيمي است و اينکه بگويند داوران جانب گروهي را مي‌گيرند، درست نيست، چرا که در روزهاي گذشته ورزشکاران پاس نتايج خوبي گرفته بودند.
«فدراسيون بي‌طرف است تا عدالت برقرار باشد.»، وي با بيان اين جمله در مورد احتمال جريمه مالي تيم پاس، گفت: موضوع بايد به دقت بررسي شود تا برآوردها صورت بگيرد و اين موضوع را جمع‌بندي کنيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره