نماد آخرین خبر

جدایی ستاره سرخ‌ها تکذیب شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جدایی ستاره سرخ‌ها تکذیب شد

ورزش 3/  فابريتزيو رومانو، خبرنگار اسکاي اسپورتس، شايعات درباره جدايي زودهنگام دوني فن دبيک را رد کرد.
دوني فن‌دي‌بيک در آژاکس به عنوان يک هافبک مياني پر انرژي شهرت پيدا کرد و همين موضوع باعث شد که او در ماه سپتامبر به منچستريونايتد نقل مکان کند. اما ستاره هلندي تا به اينجا شرايط دشواري را در جمع شياطين سرخ تجربه کرده چرا که تنها در دو بازي ليگ برتر از ابتدا به ميدان رفته است.


اين شرايط دشوار براي ستاره هلندي در حالي به وجود آمده که بسياري گمان مي‌کردند او بتواند به يک مهره مهم در تيم اوله گنار سولسشر تبديل شود اما هرگز اين اتفاق رخ نداده و همين موضوع باعث شده که طي هفته هاي اخير شايعاتي در رابطه با جدايي زودهنگام دوني فن دبيک از جمع شياطين سرخ به گوش برسد.
در همين ارتباط در روزهاي اخير شايعات در اطراف هافبک هلندي به اوج خود رسيد و گفته شد که اين بازيکن به شکل جدي خواهان جدايي از جمع شاگردان اوله گنار سولسشر شده و به دنبال انتقال به تيمي است که بتواند در آن بيشتر بازي کند. همچنين برخي گمانه زني ها حاکي از آن بود که يونايتد نيز به انتقال قرضي اين بازيکن بي ميل نيست اما حالا فابريتزيو رومانو، خبرنگاران مطرح اسکاي اسپورتس مدعي شده که باشگاه انگليسي اجازه جدايي فن‌دبيک را صادر نخواهد کرد و حداقل فعلاً اين تيم را ترک نمي‌کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره