نماد آخرین خبر

وعده جدید پرسپولیس درباره ماریو بودیمیر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وعده جدید پرسپولیس درباره ماریو بودیمیر

ورزش 3/ معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس مي‌گويد که تا 2 اسفند آن ها بدهي ماريو بوديمير را پرداخت خواهند کرد.
ابراهيم شکوري معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس در برنامه شب هاي فوتبالي حضور يافت و درباره بدهي ماريو بوديمير گفت: هواداران مي‌دانند يک سري پرونده هاي بين المللي با رقم هاي نجومي به ما ميراث رسيده و ما به عنوان نفراتي که در حال خدمت در باشگاه پرسپوليس هستيم، تمام تلاشمان را مي‌کنيم اين پرونده ها را پشت سر بگذاريم. همانطور که پرونده آقاي اينيگو را حل کرديم، اميدواريم در پرونده آقاي بوديمير هم تا همين حد موفق عمل کنيم.
معاون اجرايي قرمزها اضافه کرد: هواداران ما خواسته هايي دارند که تيم آسيب نبيند، ما هم با تمام توان اين کار را مي‌کنيم. خداراشکر با حضور آقاي صدري و سميعي شبانه روز کار مي‌کنيم. همين الان در باشگاه هستيم تا کليه راه هايي که وجود دارد را امتحان ‌مي‌کنيم و تلاش داريم تا انشالله موفق شويم.
شکوري با اشاره به شايعه بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپوليس عنوان کرد: وکيل جناب آقاي بوديمير در يک نامه اعلام کرد که 45 روز فرصت داريد تا بدهي خود را پرداخت کنيد، اين فرصت روز گذشته به پايان رسيد. ما تلاش کرديم با ايشان يک ارتباطي برقرار کنيم و فضا را دوستانه جلو ببريم. کارهاي اقتصادي و مالي را هم انجام داديم و تلاش کرديم پروسه بسته شدن پنجره را عقب بياندازيم. خداراشکر امروز در نخستين روز کاري در اروپا، تا اين لحظه ايميل و نامه اي مبني بر محروميت ما به دستمان نرسيده. ما تلاش مي‌کنيم اين پرونده را هرچه سريع تر حل کنيم، من اطمينان مي‌دهم که تا 2 اسفند که آغاز پنجره نقل و انتقالاتي ايران خواهد بود، انشالله ما با مشکلي مواجه نخواهيم بود و اميدواريم زودتر هم آن را حل کنيم.
او در پاسخ به اين سوال که چرا باشگاه پرسپوليس کار را به لحظه آخر کشانده، اظهار داشت: فقط اين يک پرونده نيست، اگر پرونده بوديمير حل شود ما مي‌دانيم پشت سر آن کالدرون را داريم. ما بايد اول پرونده اينيگو را پاک مي‌کرديم و بعد مي‌آمديم سراغ پرونده آقاي بوديمير. اگر ما مطالبات اينيگو را نمي‌داديم، پنجره مان بسته مي‌شد. هيئت مديره ما در حال حاضر مشغول کار است، به خصوص آقاي صدري که تازه اضافه شده اند و بقيه اعضاي هيئت مديره در کنار آقاي سميعي. ما در کنار اين موضوع تيمي را داريم که فينال آسيا بوده و چهار دوره قهرمان ليگ برتر شده؛ متاسفانه به جاي اين که بازيکنان ما الان در ناز و نعمت باشند، مشکلات مالي زيادي دارند. در حال حاضر ما به دنبال اين هستيم مشکلات را حل کنيم، جا دارد از بازيکنان، مربيان و پرسنل باشگاه تشکر کنيم و اميدوارم که يکي پس از ديگري مشکلات را حل کنيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد