نماد آخرین خبر

حضور قطعی علی کریمی در جام جهانی باشگاه‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حضور قطعی علی کریمی در جام جهانی باشگاه‌ها

ورزش 3/ نام علي کريمي در ميان 23 بازيکن نهايي الدحيل براي حضور در رقابت هاي جام جهاني باشگاه‌ها ديده مي شود.
رقابت هاي جام جهاني باشگاهگها پس از انصراف اوکلند سيتي نيوزيلند، از روز پنج شنبه آغاز مي شود که در ديدارهاي مرحله دوم تيم هاي اولسان هيونداي و تيگرس مکزيک در بازي نخست به مصاف هم مي روند و سپس الدحيل ميزبان الاهلي مصر خواهد بود.
الدحيل که براي حضور پرقدرت در اين رقابت ها، در فصل نقل و انتقالات زمستاني چندين بازيکن مهم را به خدمت گرفت، خود را براي ديدار مقابل الاهلي قهرماني قاره آفريقا مهيا مي کند تا در صورت پيروزي در اين مسابقه، به مصاف بايرن مونيخ قهرمان ليگ قهرمانان اروپا برود.
امروز، وب سايت رسمي فدراسيون جهاني فوتبال فيفا، ليست نهايي تيم هاي شرکت کننده در اين رقابت ها را منتشر کرد که در اين ميان هر تيم 23 بازيکن را براي حضور در اين رقابت ها معرفي کرده است و نام علي کريمي بازيکن ايراني الدحيل نيز در ليست نهايي اين تيم ديده مي شود.
شعنان مبارک بازيکن متولد سال 2004 الدحيل با 16 سال و 11 ماه، جوان ترين بازيکن حاضر در اين رقابت هاست. همچنين، خليفه اوبکر سنگربان الدحيلي ها نيز با 203 سانتي متر، بلندقدترين بازيکن حاضر در اين تورنمنت است.
اما برنامه ديدارهاي نخست اين دو تيم به شرح زير مي‌باشد:
پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه / استاديوم ‌احمد بن علي / ساعت 17:30
تيگرس (مکزيک) - اولسان هيونداي (کره جنوبي)
پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه / استاديوم اجوکيشن سيتي / ساعت 21
الدحيل (قطر) - الاهلي (مصر)
برنده ديدار نخست بايد به مصاف پالميراس برود که چند شب پيش موفق شد عنوان قهرماني رقابت هاي جام باشگاه هاي آمريکاي جنوبي را تصاحب کند و تيم پيروز در ديدار دوم نيز حريف بايرن مونيخ در بازي نيمه نهايي خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر