نماد آخرین خبر

واکنش کونته به غیبت لوکاکو برابر یوونتوس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش کونته به غیبت لوکاکو برابر یوونتوس

ورزش 3/ آنتونيو کونته، سرمربي اينتر نگران غيبت ستاره بلژيکي تيمش يعني روملو لوکاکو در ديدار فردا شب برابر يوونتوس نيست.
اينتر که در مرحله قبلي رقابت هاي کوپا ايتاليا تيم همشهري يعني ميلان را شکست داده بود، فردا شب در ديدار نيمه نهايي به مصاف يک تيم قدرتمند ديگر يعني يوونتوس خواهد رفت. اين بازي به شکل رفت و برگشت انجام مي‌شود و در مسابقه فردا شب نراتزوري ميزبان خواهد بود.

آنتونيو کونته، سرمربي اينتر پيش از بازي فرداي تيمش مقابل يوونتوس گفت: " بايد براي يک تيم قدرتمند احترام زيادي قائل باشيم و يک نمايش عالي را از خود ارائه دهيم. در اين مسابقات تکليف تيم صعود کننده به مرحله بعد در 180 دقيقه مشخص مي شود؛ همانطور که ما فصل گذشته در بازي رفت با يک گل از ناپولي شکست خورده و در مسابقه برگشت به تساوي 1-1 رسيديم. ما بايد بيشترين تلاش خود را به کار بگيريم و عملکرد خوبي داشته باشيم."
غيبت روملو لوکاکو: " اين اولين باري نيست که روملو غايب است. الکسيس و لائوتارو حضور خواهند داشت. روملو خوب است، او با دو گل به بنونتو پاسخ خوبي به حواشي داد. اکنون او مي تواند استراحت کند و براي بازي بعدي سري آ آماده شود."

حضور کريستين اريکسن در ترکيب اصلي بازي فردا: "او پسر بسيار خوبي است و تعهد بالايي از خود نشان مي دهد. ما سعي مي‌کنيم با کريستين کار کنيم تا يک گزينه جديد در اختيار او، من و تيم قرار دهيم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره