نماد آخرین خبر

ماشین اختصاصی رونالدو چقدر می‌ارزد؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ کريستيانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالي يوونتوس، بدون شک يکي از ثروتمند ترين افراد جهان است. او با درآمد بالايي که از طريق استعدادش در فوتبال بدست آورده، دارايي هاي زيادي را جمع آوري کرده است. رونالدو علاوه بر دستمزد بالايي که از باشگاه يوونتوس مي‌گيرد، درآمد زيادي هم از راه هاي ديگري مانند تبليغات و برندينگ دارد.
به گزارش فوتبالي، کريستيانو رونالدو کلکسيوني از ماشين‌ها را در اختيار دارد که يکي از معروف ترينِ آن‌ها، خودروي مک‌لارن اوست. اين ماشين که شکل و شمايل ويژه‌اي دارد، مانند يک نگين در مجموعه‌ي ماشين‌هاي فوق ستاره‌ي پرتغالي مي‌درخشد. قيمت اين مدل از مک‌لارن که کريستيانو رونالدو در اختيار دارد و بسيار هم مشهور است، چيزي حدود 1.43 ميليون دلار است. در واقع اين مدل که مک‌لارن سنا نام دارد يک مدل اختصاصي براي افراد مشهور و ثروتمند است و تنها 75 عدد از آن‌ها موجود است.
در واقع مک لارن سنا يک خودروي لوکس به حساب مي‌آيد و فقط افراد ثروتمند توان خريد آن را دارند. رونالدو به طور معمول با ماشين‌هاي خودش عکس گرفته و در شبکه هاي اجتماعي منتشر مي‌کند، به همين علت همواره تصاوير مختلفي از کريستيانو رونالدو در کنار خودرو هاي مختلفي که در کلکسيون خود دارد، در دسترس است.
گفتني است که مسي هم کلکسيوني از ماشين هاي مختلف را داراست.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره