نماد آخرین خبر

از این باخت خیلی چیزها آموختیم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
از این باخت خیلی چیزها آموختیم

تسنيم/ سرمربي تيم فوتبال يوونتوس درباره سختي مصاف خارج از خانه با اينتر در جام حذفي ايتاليا به شاگردانش هشدار داد.
آندره‌آ پيرلو سرمربي تيم فوتبال يوونتوس شاگردانش را سه‌شنبه شب براي دومين بار طي دو هفته اخير مقابل اينتر به ميدان مي‌فرستد. او که در بازي قبلي در سري A مقابل مربي سابقش آنتونيو کونته مغلوب شد (2 بر صفر)، اين بار براي انجام بازي رفت مرحله نيمه نهايي جام حذفي شاگردانش را در خانه نراتزوري به ميدان مي‌فرستد.
پيرلو درباره اين بازي گفت: من مي‌خواهم تيمي را ببينم که به نقاط قوت خودش کاملاً واقف است. اين بازي رفت است پس همه چيز در اين بازي خلاصه نخواهد شد، اما بايد بازي را به خوبي مديريت کنيم. براي اين بازي تغييراتي در ترکيب‌مان صورت خواهد گرفت. بوفون درون دروازه خواهد ايستاد. آرون رمزي هم غايب است، چون دچار کشيدگي عضلاني شده است، اما اميدواريم که به بازي شنبه برسد. اين گروه از بازيکنان هنوز براي کسب قهرماني انگيزه دارند و داشتن انگيزه هم بسيار حياتي است.
پيرلو در پاسخ به اين سؤال که تيمش از شکست دو هفته قبل مقابل اينتر چه درسي گرفته است، اظهار داشت: خيلي چيزها. آن باخت به ما نشان داد که حواس‌مان به کدام بخش‌هاي بازي نبوده است. در آن بازي ما يوونتوس هميشگي نبوديم. خوش‌شانس بوديم که سه روز بعد از آن باخت در سوپرجام با ناپولي روبه‌رو شديم و (به لطف پيروزي در آن بازي و قهرماني) فوراً روحيه‌ و تمرکزمان برگشت. با اين حال اجازه نداريم که دست روي دست بگذاريم. نيم‌فصل دوم تازه شروع شده است و کلي بازي در پيش داريم.
تيم‌‌هاي فوتبال اينتر و يوونتوس امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سيرو به مصاف يکديگر مي‌روند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر