نماد آخرین خبر

مقابل پرسپولیس حق ما باخت نبود!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مقابل پرسپولیس حق ما باخت نبود!

تسنيم/ اکبر آفاقي هافبک تيم فوتبال ماشين‌سازي تبريز تأکيد کرد، او و ديگر بازيکنان و مربيان اين تيم بايد جلوي سقوط ماشين‌سازان به ليگ دسته اول را بگيرند.
اکبر آفاقي درباره شکست تيمش برابر پرسپوليس گفت: ما در مجموع يک فوتبال خوب را برابر پرسپوليس به نمايش گذاشتيم، خصوصاً در نيمه دوم که حتي به گل تساوي هم دست پيدا کرديم. حق ما در اين بازي باخت نبود. در خيلي از بازي‌هاي ديگر هم اين شرايط براي ما ايجاد شده که با کم‌تجربگي امتياز از دست داديم.
وي در مورد اعتراض بازيکنان ماشين‌سازي به عدم انجام بازي جوانمردانه توسط پرسپوليس و اينکه پرسپوليسي‌ها عقيده داشتند بازيکنان ماشين‌سازي قصد وقت‌کشي داشتند، تصريح کرد: بازيکن ما مصدوم شده بود و بازيکنان پرسپوليس مي‌توانستند توپ را به بيرون بزنند که اين کار را انجام ندادند. آنها هم وقتي تيم‌شان جلو بود در چند صحنه خود را زمين انداختند.
هافبک تيم فوتبال ماشين‌سازي تبريز راجع به وضعيت نامطلوب تيمش در ليگ امسال و اينکه خيلي‌ها ماشين‌سازي را اولين گزينه سقوط به ليگ دسته اول مي‌دانند، تصريح کرد: مي‌دانيم که وضعيت‌مان نامناسب است، ولي باور کنيد که حق ما قرار گرفتن در رده آخر جدول نيست. در خيلي از بازي‌ها نمايش خوبي داشتيم و بايد بيشتر امتياز مي‌گرفتيم.
وي ادامه داد: ما برابر تيم‌هاي پرقدرت و مدعي ليگ از لحاظ فني نمايش خوبي داشتيم، ولي متأسفانه خوب امتياز نگرفتيم. حالا هم جز خودمان هيچکس نمي‌تواند به ماشين‌سازي کمک کند. اميدوارم تيم براي نيم‌فصل دوم تقويت شود تا با شرايط بهتري ليگ را ادامه دهيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره