نماد آخرین خبر

محمود فکری به سخت ترین روز خود در لیگ رسید

منبع
مهر
بروزرسانی
محمود فکری به سخت ترین روز خود در لیگ رسید

مهر/ هفته چهاردهم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال را بايد هفته اي کاملا خاص براي سرمربي تيم استقلال دانست.
شايد اين از بخت خوب محمود فکري باشد که در هفته چهاردهم بايد در خانه و در ورزشگاه خالي از تماشاگر به ميدان برود چرا که اگر ديدار اين هفته آبي پوشان چنين شرايطي نداشت، قطعاً مي‌توانست سخت‌ترين حضور فکري روي نيمکت استقلال باشد. اما باوجود همين شرايط تلطيف شده، باز هم اين ديدار باوجود جايگاه جدولي تيم حريف سخت و البته براي فکري خاص است.
درست چند روز قبل از شروع فصل بود که محمود فکري باوجود داشتن قرارداد با نساجي، وارد چالش جدي شد تا بتواند فصل بيستم روي نيمکت استقلال بنشيند.
فکري باوجود همه موانعي که سر راهش بود، با علم به محکوم شدن به پرداخت غرامت، قراردادش را به صورت يکطرفه فسخ کرد تا فصل بيستم به جاي نساجي روي نيمکت استقلال بنشيند.
نساجي در اين فصل وضعيت مناسبي ندارد و يکي از دو تيم انتهاي جدول است و بسياري از هواداران نساجي اين اتفاق را از چشم سرمربي امروز ديروز خودشان و امروز آبي‌ها مي‌بينند و بر اين باورند اگر فکري ابتداي فصل به قراردادش پايبند مي‌ماند، امروز نساجي در شرايط بهتري قرار داشت.
امروز فکري بايد با تيم سابق خودش بازي کند. تيمي که شايد در شرايط عادي مي‌بايست روي نيمکت آن بنشيند. تيمي که در رده پانزدهم جدول شانزده تيمي قرار دارد و ادامه اين روند مي‌تواند آن را تبديل به يکي از گزينه‌هاي سقوط نمايد.

ديدار دو تيم استقلال نساجي از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۷ بهمن در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره