نماد آخرین خبر

میناوند دوست داشت کاندید شوم؛ انصراف نمی‌دهم

منبع
ايران ورزشي
بروزرسانی
میناوند دوست داشت کاندید شوم؛ انصراف نمی‌دهم

ايران ورزشي/ درست يک روز بعد از بيانيه فدراسيون فوتبال مبني بر رد صلاحيت 10 نفر از نامزدهاي انتخاباتي و خبرهايي که درباره تأييد صلاحيت شده‌ها شنيده مي‌شود، انتشار خبري درباره احتمال کناره‌گيري علي کريمي از انتخابات، اتفاق عجيبي است! آن هم بدون هيچ سند و مدرکي و صرفاً با استناد به اين موضوع که با توجه به حال روحي نامساعد علي کريمي بعد از فوت مهرداد ميناوند، به نظر مي‌رسد او از انتخابات کناره‌گيري کند.

کريمي که قبل از فوت دوست صميمي‌اش برنامه‌هايش را براي حضور در انتخابات آماده کرده و بعد از ثبت نامش هم هيچ مصاحبه‌اي انجام نداده حالا نسبت به انتشار اين شايعه و احتمال کناره‌گيري‌اش از انتخابات فدراسيون فوتبال به خاطر شرايط روحي نامناسب بعد از اين اتفاق به خبرنگار ايران ورزشي مي‌گويد: «از روز اول که من تصميم به حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال گرفتم، مهرداد در جريان تصميم من بود و دوست داشت که اين اتفاق بيفتد. از حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال انصراف نمي‌دهم و تصميمي براي اين موضوع ندارم.»
حتي اگر علي کريمي به وضوح نسبت به اين شايعه واکنشي نشان نمي‌داد، بدون شک پيش از اينکه رسانه‌‌ها از تصميم او براي کناره‌گيري از انتخابات مطلع شوند، اين موضوع را از طريق صفحه شخصي‌اش در اينستاگرام اطلاع‌رساني مي‌کرد. مثل تصميمي که براي حضور در انتخابات گرفته بود. کريمي اما براي حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال برنامه‌ريزي کرده و حاضر نيست تصميمش را تغيير دهد.
سعيد دقيقي که به عنوان نايب رئيس دوم علي کريمي در انتخابات فدراسيون فوتبال معرفي شده است، البته حال روحي نامناسب علي کريمي را تأييد مي‌کند اما به اين نکته تأکيد دارد که اين موضوع ارتباطي به تصميم او براي حضور در انتخابات ندارد. او در گفت‌وگويي در اين رابطه اين‌طور توضيح داده است: «تا اين لحظه که با شما صحبت مي‌کنم چنين چيزي نشنيده‌ام، البته ما در اين مدت نشستي هم نداشتيم که با توجه به آن کريمي بخواهد انصراف بدهد. البته با توجه به شرايط روحي و رواني که کريمي دارد بايد به او حق داد و طبيعي است شرايط خوبي نداشته باشد.
ما هم حال خوبي نداريم چون يکي از بهترين دوستانمان را از دست داديم و تمامي اهالي فوتبال تحت تأثير اين موضوع هستند. نمي‌شود مسائل اخير را به انتخابات ربط داد.» دقيقي البته به اين نکته هم تأکيد کرده است: «کريمي مختار است هر تصميمي مي‌خواهد بگيرد او براي کمک به فوتبال آمده است و اگر به اين نتيجه برسد که نمي‌تواند کمک کند، تصميم ديگري خواهد گرفت. البته بايد ببينيم در آينده چه اتفاقي رخ خواهد داد.» سعيد دقيقي هم مثل علي کريمي به همراهي مهرداد ميناوند براي حضور در انتخابات اشاره مي‌کند: «مهرداد ميناوند قبل از مرگ خود تلاش مي‌کرد با برنامه‌ريزي خوب بتوانيم اتفاق‌هاي خوبي را رقم بزنيم. قطعاً تحقق آن اهداف سبب شادي روح آن مرحوم خواهد شد و با اين تفاسير بعيد مي‌دانم کريمي بخواهد از حضور در انتخابات کناره‌گيري کند.
من با کريمي در روزهاي اخير درباره انتخابات صحبت نکرده‌ام و باز هم مي‌گويم بعيد است چنين تصميمي بگيرد اما اگر با احتمال خيلي ضعيف هم قصد چنين کاري داشته باشد با او صحبت خواهيم کرد زيرا اهداف تيم ما خيلي بزرگ است. کريمي هم از حضور در انتخابات دنبال شهرت، منابع مالي و جايگاه اجتماعي نيست و فقط مي‌خواهد به فوتبال کمک کند.»
تا روز 19 بهمن ماه اسامي نهايي تأييد صلاحيت شده‌ها اعلام مي‌شود و رقابت جدي براي انتخابات 10 اسفند ماه شروع خواهد شد. انتخاباتي که هر روز با اتفاقات و جريان‌هاي تازه‌اي همراه است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره