برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

علی انصاریان در کنار پدر آرام گرفت/ کوه غیرت و تعصب خاک شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ پيکر علي انصاريان پيشکسوت فوتبال ايران صبح امروز در بهشت زهرا تشييع و در کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد


مراسم تشييع پيکر مرحوم علي انصاريان پيشکسوت فوتبال ايران صبح امروز با حضور تعدادي از هنرمندان و اهالي فوتبال در بهشت زهراي تهران برگزار شد.
باوجود درخواست خانواده انصاريان مبني بر تجمع نکردن مردم به دليل رعايت پروتکل هاي بهداشتي نزديک به ۲۰۰ نفر بر سر مزار وي حاضر شدند.
علي پروين، علي دايي، علي کريمي، حميد درخشان، علي فتح الله زاده، حميدرضا گرشاسبي، جعفر سميعي، ابراهيم شکوري، بهنام ابوالقاسم‌پور، سيدجواد هاشمي، ميثاق معمارزاده، عليرضا منصوريان، محمد پنجعلي، رضا جباري، وريا غفوري، احمد خميني، محمد عليزاده و محمد پروين از چهره‌هاي شاخصي بودند که در اين مراسم حضور يافتند.

نماز ميت به امامت شيخ حسين انصاريان، عموي بازيکن سابق تيم‌هاي پرسپوليس، استقلال اقامه شد.

پس از اقامه نماز ميت پيکر اين پيشکوست فوتبال ايران در کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.

در هنگام خاکسپاري، عليرضا منصوريان پيشکسوت فوتبال ايران و سرمربي سابق استقلال، مقداري تربت کربلا را در قبر و روي کفن وي قرار دارد.

مادر علي انصاريان به دليل وخامت حال با آمبولانس اورژانس از محوطه خارج شد اما پس از گذشت چند دقيقه دوباره بر مزار پسرش حاضر شد.

علي کريمي دوست و رفيق صميمي انصارايان در مراسم تشييع پيکر او شرکت کرد و تصويري از او با چشمان گريان

تصويري از علي دايي با چشماني اشکبار در مراسم خاکسپاري انصاريان

مزار علي انصاريان لحظاتي پس از خاک‌سپاري 

احمد خميني فرزند نوه رهبر انقلاب در مراسم تشييع پيکر علي انصاريان حضور پيدا کرد.

وريا غفوري، کاپيتان استقلال در کنار حميد درخشان، بازيکن سابق پرسپوليس و تيم ملي در مراسم خاک‌سپاري زنده‌ياد علي انصاريان 

علي پروين بر مزار علي انصاريان: نمي‌دانم چه بگويم
علي پروين، پيشکسوت پرسپوليس گفت: علي انصاريان واقعاً عاشق مادرش بود و اميدورام خدا به مادرش صبر بدهد.
علي پروين در مراسم تدفين مرحوم علي انصاريان گفت: درگذشت انصاريان عزيز را به خانواده‌اش به خصوص مادرش تسليت مي‌گويم خداوند به آنها صبر بدهد. ما ظرف يک هفته مهرداد ميناوند و علي انصاريان را از دست داديم. اميدواريم اين کرونا هرچه زودتر از سر راه‌مان برداشته شود. نمي دانم واقعا چه بگويم. انشاءالله امروز ميهمان حضرت زهرا سلام الله عليها و حضرت علي عليه السلام باشد.
پيشکسوت پرسپوليس در مورد اينکه انصاريان علاقه خاصي به مادرش داشت، گفت: علي به خاطر مادرش ازدواج نکرد و عاشق مادرش بود. همه ما عاشق مادران‌مان هستيم. من اين درد را کشيده‌ام و خدا به مادرش صبر بدهد، واقعا خيلي سخت است.

زحمتي که انصاريان براي پدر و مادرش کشيد، الگوي جوانان است

رئيس هيئت مديره پرسپوليس منش علي انصاريان در تکريم والدينش را الگويي براي جوانان جامعه توصيف کرد.

مجيد صدري رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس که در مراسم تشيع پيکر علي انصاريان حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من هم اين ضايعه بزرگ را به خانواده ورزش و همه مردم تسليت مي‌گويم. علي انصاريان از دوستان خوب من بود و جاي او خيلي خالي است. اميدوارم خدا به خانواده او صبر بدهد. واقعاً حيف شد.

وي ادامه داد: علي براي پدر و مادرش سنگ تمام گذاشته بود. من به حال او غبطه مي‌خورم. زحمتي که مرحوم انصاريان براي مادر و پدرش کشيد،‌ خوب است که جوانان ما از او الگو بگيرند. به نظرم بهترين هديه در روز مادر اين است که از خدا به خواهيم به مادر علي انصاريان صبر بدهد. خيلي سخت است و اميدواريم اين مرحوم با حضرت زهرا (س) محشور شود. قطعاً مثل مرحوم ميناوند مراسمي را هم باشگاه در نظر خواهد گرفت.

 

درگذشت انصاريان داغ بزرگي براي جامعه ورزش بود

کاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: فوت علي انصاريان داغ بزرگي براي جامعه ورزش بود و اميدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد.

وريا غفوري که در مراسم خاکسپاري پيکر علي انصاريان حضور يافته بود، درباره درگذشت وي اظهارداشت: باز هم يک غم بزرگ به غم‌مان اضافه شد. از خدا براي او آرامش و براي خانواده‌اش صبر مي‌خواهم. واقعاً داغ بزرگي براي جامعه ورزش بود.

وي در مورد اينکه چه توصيه‌اي به مردم دارد در ايام کرونا، گفت: توصيه مي‌کنم مردم پروتکل‌ها را رعايت کنند. يک توصيه هم براي مسئولان دارم که واکسن را زودتر تهيه کنند تا مردم واکسن بزنند و کمترين شاهد اين مراسم‌ها باشيم.

دلم طاقت نياورد و به خاکسپاري انصاريان آمدم

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال گفت: درست است بايد پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت کنم اما دلم طاقت نياورد و به مراسم خاکسپاري انصاريان آمدم.

علي فتح‌الله‌زاده با حضور در مراسم تشيع پيکر علي انصاريان در بهشت زهراي (س) تهران اظهارداشت: انصاريان يک انسان وارسته بود که امروز همه در شرايط کرونايي به بهشت زهرا آمدند. درست است در شرايط کرونايي بايد شرايط رعايت شود اما دل آدم طاقت نمي‌آورد و خود من از شب گذشته دلم پر پر مي‌زد که به مراسم بيايم و انصاريان را بدرقه کنم. اميدوارم خداوند علي را رحمت کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد