برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
ورزشی

پرسپولیس تا پایان فصل سیاه پوش شد

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
پرسپولیس تا پایان فصل سیاه پوش شد

خبرآنلاين/ طبق تصميم جعفر سميعي مديرعامل و ابراهيم شکوري معاون اجرايي باشگاه، قرار است پرسپوليس به احترام عزيزان از دست رفته خود، تا پايان سال پيراهن مشکي به تن کند.

طبق خواسته هواداران پرشور و پرشماري که همواره کنار سرخپوشان هستند، تيم فوتبال پرسپوليس تا پايان سال پيراهن مشکي را از تن خارج نمي‌کند.
فوت علي انصاريان و مهرداد ميناوند اتفاق بهت‌آوري بود که کام مردم ايران را تلخ کرد. بعد از آن که دو پيشکسوت عزيز پرسپوليس را از دست داديم، تصميم بر آن شد که پيراهن مشکي به تن کنيم. در ديدار مقابل ماشين‌سازي تبريز، بابت فوت مهرداد ميناوند سياه‌پوش بوديم و در ديدار برابر تراکتور تبريز، به خاطر علي انصاريان که داغ‌ دل‌مان را بيشتر کرد، مشکي‌پوش مانديم.  
طبق تصميم جعفر سميعي مديرعامل و ابراهيم شکوري معاون اجرايي باشگاه، قرار است پرسپوليس به احترام عزيزان از دست رفته خود، تا پايان سال پيراهن مشکي به تن کند. اين موضوع، خواسته طرفداران و اعضاي تيم بود که به آن جامه عمل پوشانده شد.
اين در حالي است که شرکت آلشپورت (توليدکننده البسه پرسپوليس)، پيراهن‌هاي جديد تيم را به باشگاه تحويل داده تا از ابتداي نيم فصل دوم، با اين پيراهن‌ به زمين برويم اما با هماهنگي مسئولان اين شرکت، قرار شد از سال آينده و پس از گذشت مراسم چهلمين روز درگذشت ميناوند و سپس انصاريان، پيراهن نو به تن کنيم.
بار ديگر براي خانواده محترم ميناوند و انصاريان آرزوي صبر جميل داريم و اميدواريم روح مهرداد و علي عزيز هميشه در آرامش باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره