برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازیکن سابق میلان به حریف استقلال پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازیکن سابق میلان به حریف استقلال پیوست

ورزش 3/ کار انتقال امبايه نيانگ به الاهلي عربستان تمام شد تا مهاجم رن فرانسه، روبروي استقلال قرار بگيرد.
تيم فوتبال الاهلي عربستان يکي از تيم هاي فعال در بازار نقل و انتقالات زمستاني بود و آنها با چندين بازيکن از جمله سعد ناطق مدافع تيم ملي عراق و آلخاندرو پوزوئلو بازيکن تيم تورنتو کانادا و بهترين بازيکن ليگ MLS آمريکا در سال گذشته وارد مذاکره شدند که هيچ کدام از اين دو انتقال شکل نگرفت.
البته هرچند کار انتقال آلخاندرو پوزوئلو هنوز به طور کامل منتفي نشده اما سران الاهلي موفق شدند در آخرين ساعات از بازار نقل و انتقالات زمستاني در عربستان، کار انتقال امبايه نيانگ مهاجم سابق ميلان ايتاليا و بازيکن فصل گذشته رن را به اين باشگاه قطعي کنند.
فابريزيو رومانو خبرنگار مشهور ايتاليايي در توئيتي درخصوص انتقال نيانگ نوشت: «پس از کنسل شدن قرارداد با جنوا، امبايه نيانگ تا پايان فصل و به صورت قرضي از رن به الاهلي مي پيوندد. معامله تمام شده است.»
نيانگ در فصل گذشته در 36 ديدار براي رن به ميدان رفت و موفق شد 15 در رقابت هاي لاشمپيونه، جام حذفي فرانسه و ليگ اروپا براي اين تيم گلزني کند و 2 پاس گل نيز به هم تيمي هايش بدهد. او در اين فصل بيشتر بازي ها را به دليل آسيب ديدگي از دست داد و تنها در 520 دقيقه براي اين تيم فرانسوي به ميدان رفت و تنها يک گل به ثمر رساند.
نيانگ در سال 2014 از تيم کان فرانسه به ميلان پيوست ولي در طول زماني که با اين تيم ايتاليايي قرارداد داشت، به تيم هاي مونتپوليه، جنوا، واتفورد و تورينو قرض داده شد و در طي 79 ديداري که براي روسونري در رقابت هاي مختلف به ميدان رفت، 12 گل زد و 9 پاس گل نيز داد.

الاهلي در گروه C رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا با استقلال، الشرطه عراق و الدحيل قطر قرار دارد و اين تيم که يکي از مدعيان قهرماني در ليگ عربستان است، پس از جذب امبايه نيانگ، همچنان به دنبال تقويت خطوط دفاعي خود است و آنها هنوز از جذب آلخاندرو پوزوئلو بازيکن تيم تورنتو کانادا و بهترين بازيکن ليگ MLS آمريکا در سال گذشته، مأيوس نشده اند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره