برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دادن مجوز حضور در مسابقات غرب آسیا به قهرمان لیگ برتر هندبال زنان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دادن مجوز حضور در مسابقات غرب آسیا به قهرمان لیگ برتر هندبال زنان

ايسنا/ نايب رييس بانوان فدراسيون هندبال گفت: قهرمان ليگ برتر هندبال زنان مجوز حضور در مسابقات غرب آسيا را خواهد گرفت.

الهام سلوکي در خصوص انجام مسابقات ليگ برتر هندبال زنان اظهار کرد: خداراشکر تکليف ۴ تيم پايين جدول مشخص شد، در ادامه مسابقات قرار است تکليف تيم‌هاي برتر نيز مشخص شود. بر اين اساس يکم اسفند تست PCR در تالار هندبال از بازيکنان گرفته خواهد شد و دوم و چهارم اسفند مسابقات نهايي برگزار خواهد شد.
نايب رييس بانوان فدراسيون هندبال گفت: سعي ما بر اين است که از راديو و رسانه براي پوشش اخبار ليگ برتر در مسابقات نهايي استفاده کنيم تا باعث جذب حاميان مالي شود. اين دور از مسابقات با توجه به شيوع کرونا چالش‌هاي خود را داشت که با همراهي دوستان به ايستگاه پاياني آن نزديک مي‌شويم.
وي گفت: بعد از مسابقات ليگ برتر، رقابت‌هاي جوانان را خواهيم داشت. بخشنامه اين مسابقات به زودي مشخص مي‌شود. مسابقات جوانان براي ما بسيار حائز اهميت است چون خروجي اين مسابقات بنا به شرايط انتخابي تيم ملي را دربر خواهد داشت.
سلوکي در پاسخ به اين سوال که چرا بعد از گذشت چند ماه هنوز کادر فني تيم‌هاي ملي زنان معرفي نشده است گفت: کادر تيم‌هاي ملي ما مشخص است، چون هنوز مجوز برگزاري اردو داده نشده به همين دليل هم اسامي را اعلام نکرديم. به محض اينکه مجوزهاي لازم را براي اردوهاي تيم ملي بانوان بگيريم کادر را معرفي خواهيم کرد.
نايب رئيس بانوان فدراسيون هندبال در خصوص زمان گرفتن مجوز آغاز اردوهاي تيم ملي گفت: به خاطر کرونا شرايط براي استانهايي که قرار است ميزبان اردوها باشند سخت است، اما ما سعي مان بر اين است که با پايان ليگ و مسابقات جوانان اين اتفاق رخ دهد. اميدواريم شرايط کرونا براي همه بهتر شود و ما هم بتوانيم اردوها را برقرار کنيم.
وي در خصوص اعزام تيم ملي بزرگسالان به مسابقات قهرماني آسيا که قرار است تابستان ۱۴۰۰ انجام شود گفت: تيمي که قهرمان مسابقات ليگ برتر امسال شود مجوز حضور در مسابقات باشگاه‌هاي غرب آسيا را خواهد گرفت که مي‌تواند بنا بر صلاحديد باشگاه از ساير بازيکنان هم استفاده کند. تفکر فدراسيون براي آينده هندبال بانوان سرمايه‌گذاري روي رده‌هاي پايه است و از تيم ملي بزرگسالان هم در همين تورنمنت‌ها استفاده خواهيم کرد.
سلوکي در پاسخ به اين سوال که آيا ايران در مسابقات قهرماني آسيا بزرگسالان نماينده نخواهد داشت گفت: بنابر شرايط تصميم خواهيم گرفت. تاريخ برگزاري مسابقات هنوز دقيق مشخص نيست و در زمان خودش در اين خصوص تصميم مي‌گيريم. تمامي مسابقات به دليل کرونا با تغيير زماني مواجه شده اند.
وي در پايان گفت: برگزاري ليگ برتر با وجود کرونا براي ما مهم بود که با همراهي رسانه به خوبي انجام شد. زنان در حال حاضر نياز به حمايت مالي و اقتصادي دارند. ما امسال توانستيم کمک خوبي را از بخش اقتصادي بگيريم. اميدواريم که اين روند ادامه داشته باشد. در ليگ دسته يک اتفاقات خوبي را داشتيم و حاميان مالي شايسته‌اي حضور داشتند. اميدوارم اين نگاه به ورزش بانوان ادامه داشته باشد. رسانه به حضور حامي مالي کمک مي‌کند که بايد از رسانه تشکر کرد. اميدواريم شيوع کرونا کمتر شود تا کارهاي حرفه‌اي را با آرامش بيشتري انجام دهيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره