برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اشک‌های دردناک پرافتخارترین سرمربی ایران

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
اشک‌های دردناک پرافتخارترین سرمربی ایران

خبر ورزشي/ سرمربي تيم فوتبال زنان شهرداري بم پس از ناکامي تيمش در راه رسيدن به قهرماني ليگ فوتبال زنان با چشماني اشکبار بازيکنان خود را به آغوش کشيد.
در شرايطي امروز مسابقات هفته پاياني ليگ برتر فوتبال زنان پيگيري شد که سه تيم شهرداري سيرجان، شهرداري بم و سپاهان اصفهان شانس قهرماني داشتند و در اين ميان شانس سيرجاني‌ها در دوئل رودررو مقابل سپاهان بيش از سايرين بود.
البته که بمي‌ها هم تا تقابل هفته گذشته مقابل سپاهان شانس پررنگي براي دفاع از عنوان قهرماني و کسب هشتمين جام خود در ادوار ليگ فوتبال زنان داشتند، اما نبود مرضيه جعفري سرمربي تيم باعث شد تا شيرازه بمي‌ها مقابل سپاهان فرو پاشد و آن‌ها با شکست مقابل اين حريف اصفهاني، از جام قهرماني دور شوند.
جعفري که با هفت قهرماني در ليگ فوتبال زنان، پرافتخارترين سرمربي ايراني به شمار مي‌رود و خود خالق تيم شهرداري بم بوده و پس از آن‌که اعضاي تيمش در زلزله بم از دنيا رفتند، با انگيزه‌اي مضاعف دوباره تيمي جديد ساخت و آن را پرافتخارترين تيم فوتبال زنان ايران کرد، هفته گذشته به دليل بيماري پسرش نتوانست کنار تيمش باشد و نبود او بمي‌ها را از قهرماني دور کرد.
آن‌ها امروز و در هفته پاياني در خانه با چهار گل شهرداري بم را در هم کوبيدند اما پيروزي تلخي بود چرا که در بازي همزمان شهرداري سيرجان برد تا قهرماني از آن ديگر نماينده استان کرمان شود.
مرضيه جعفري پس از پايان بازي امروز با چشماني اشکبار به ميان زمين آمد و با در آغوش کشيدن سمانه چهکندي ستاره تيمش، گريه‌هاي خود را ادامه داد و سپس به سراغ ديگر بازيکنانش رفت تا عمق ناراحتي بمي‌ها براي از دست رفتن اين قهرماني اين‌چنين نمايان شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره