برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرمربی پرتغال: رونالدو باید هم عصبانی باشد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سرمربی پرتغال: رونالدو باید هم عصبانی باشد

ايسنا/ سرمربي تيم ملي فوتبال پرتغال از عملکرد تيمش در ديدار برابر صربستان راضي نيست و به انتقاد از داوري پرداخت.
به نقل از رويترز، تيم ملي فوتبال پرتغال باوجود آنکه با دو گل از صربستان پيش افتاد اما در نهايت به تساوي دو بر دو دست پيدا کرد.
سانتوس بعد از بازي گفت: چرا اجازه داديم که صربستان بازي را به تساوي کشاند؟ هيچ توضيحي در اين زمينه ندارم. ما به خوبي سبک بازي صربستان را بررسي کرده بوديم و هشدارهاي لازم را به بازيکنان دادم. بازي را خوب آغاز کرديم و دو گل هم به ثمر رسانديم اما متاسفانه در نيمه دوم خوب نبوديم و هر دو گل جبران شد.
سرمربي تيم ملي پرتغال ادامه داد: کنترل بازي را به خوبي در اختيار داشتيم و مي توانستيم گل سوم را هم به ثمر رسانيم. در فوتبال اگر اشتباه کنيد مجازات مي شويد. اکنون ديگر بايد به ديدار برابر لوگزامبورگ فکر کرد. اين تيم توانست ايرلند را شکست دهد و اين نشان مي دهد که تيم خوبي هستند و کار آساني نخواهيم داشت.
سانتوس درباره عملکرد داور بازي گفت: داور هلندي بعد از بازي عذرخواهي کرد. من احترام زيادي براي او قائل هستم اما اين عذرخواهي فايده اي براي ما ندارد. بايد در چنين رقابت بزرگي VAR وجود داشته باشد.
او درباره اعتراض شديد رونالدو هم گفت: به هر حال طبيعي است که او معترض باشد. اين يک نااميدي بزرگ بود.گل صحيح رونالدو قبول نشد و بايد هم عصباني باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره