برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازوبند جنجالی رونالدو، جان یک کودک را نجات می‌دهد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازوبند جنجالی رونالدو، جان یک کودک را نجات می‌دهد

ورزش 3/ روز شنبه و در تساوي 2-2 پرتغال برابر صربستان، رد شدن گل صحيح رونالدو از سوي داور موجب شد تا کاپيتان پرتغال با عصبانيت بازوبند خود را به زمين کوبيده و پيش از پايان بازي به رختکن برود.
بازوبند کاپيتاني کريس رونالدو که اين بازيکن در بازي روز شنبه برابر صربستان به عصبانيت به زمين کوبيده بود، براي کمک به يک کودک بيمار در صربستان به حراج گذاشته خواهد شد.
گل دقيقه 93 روزنالدو در بازي برابر صربستان مي توانست پرتغال را به پيروزي برساند اما کمک داور و داور بازي گل را نپذيرفتند و کاپيتان پرتغال نيز کنترل خشم خود را از دست داد و با کوبيدن بازوبند به زمين، صحنه اي جنجالي و بحث برانگيز را خلق کرد.



گاوريل يوردويچ کودک شش ماهه صربستاني است که از بيماري آتروفي عضلاني نخاعي رنج مي برد. يک بيماري عصبي-عضلاني نادر است که با از دست رفتنِ نورون‌هاي حرکتي و تحليل‌رفتن عضلات همراه است. اين بيماري در دوران نوازدي يا خردسالي تشخيص داده مي‌شود و در صورت عدم درمان، شايع‌ترين علت ژنتيکي مرگ شيرخواران است.
سازمان خيريه "با هم براي زندگي" مشغول جمع آوري کمک هاي انسان دوستانه براي تامين هزينه درمان اين کودک صربستاني است و آنها اميدوارند که بتوانند مبلغ 2.5 ميليون يوروي مورد نياز را به زودي فراهم آورند. آنها اکنون قرار است ظرف سه روز آينده بازوبند رونالدو را در يک حراج اينترنتي به بالاترين پيشنهاد بفروشند تا بلکه بتوانند به مبلغ هنگفت مورد نياز براي درمان گاوريل نزديک تر شوند.


بازوبند رونالدو را يکي از کارکنان ورزشگاه از روي زمين برداشت و آن را به انجمن خيريه "با هم براي زندگي" و گاوريل اهدا کرد.
عصبانيت و خشم زياد رونالدو در نهايت ممکن است نتيجه خوبي به بار بياورد، هر چند که يک گل ملي صحيح از او گرفته گرفته شد. گفتني است تيم داوري اين بازي از رونالدو و تيم ملي پرتغال بابت اشتباه غيرقابل جبراني که مرتکب شدند، عذرخواهي کرده اند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره