نماد آخرین خبر

شیخ دیاباته از کوره در رفت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ شيخ دياباته در نيمه نخست ديدار مقابل پيکان با نادر محمدي درگير شد و هر دو بازيکن از دارو مسابقه کارت زرد دريافت کردند.
نيمه نخست ديدار استقلال و پيکان در شرايطي با تساوي بدون گل به پايان رسيد که استقلال بيش از رقيب خود مالک ميدان بود و فرصت هايي را نيز براي گلزني به دست آورد که همگي آنها از دست رفتند.
اما در دقيقه 30 اين بازي اتفاقي درون محوطه رخ داد که منجر به عصبانيت شديد شيخ دياباته شد. آقاي گل ليگ گذشته فوتبال ايران که در طي حضورش با لباس استقلال معمولا او را بازيکن آرام و به دور از جنجال و حاشيه ديده بوديم، در اين صحنه بسيار برآشفته شد و نسبت به داور بازي معترض بو
ظاهرا در زماني که بازيکنان استقلال منتظر ارسال کرنر به روي دروازه پيکان بوده اند، اتفاقي ميان دياباته و نادر محمدي مدافع پيکان رخ داده بود که دياباته به شدت از اين مسئله عصباني بود و اعتراض هايش به رضا کرمانشاهي داور ديدار منجر به اين شد که او يک کارت زرد دريافت کند.

البته ثانيه هايي بعد کرمانشاهي دوباره دست به جيب شد و نادر محمدي را نيز با يک کارت زرد جريمه کرد تا هر دو بازيکن در اين صحنه با اخطار داور بازي مواجه شوند.


 

به هر حال چنانچه ديالوگي بين دو بازيکن رد و بدل شده باشد يا هر اتفاق ديگري رخ داده باشد، شيخ دياباته در اين صحنه به شدت عصباني بود و به صورت مداوم و پشت سر هم در حال صحبت با داور بازي بود. دياباته در آن لحظات در وضعيتي بود که تاکنون هرگز نديده بوديم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره